Sobre el projecte

Projecte de gamificació per a les Ciències Socials a 3rESO sobre el Renaixement. La proposta didàctica consisteix en transformar l'aula en el taller de Miquel Àngel durant la decoració de la Capella Sixtina, per encàrrec del Papa Juli II. L'alumnat són els aprenents del gran mestre, però un dia, aquest desapareix i només les cartes enviades per diferents personatges del Renaixement els podran guiar per a trobar el mestre. Tot això mentre aconsegueixen acabar la Capella Sixtina (veure vídeo)

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents
Àmbit
Educació Formal
Fase
Consolidació

El repte

Aquesta proposta vol despertar la motivació de l'alumnat per les Ciències Socials en general i per la Història en particular, així com afavorir el treball autònom i cooperatiu.

La solució

Una proposta de gamificació basada en la combinació de Ciències Socials i Educació Plàstica

La innovació

És una proposta que afavoreix l'aprenentatge del temps històric i la sensibilitat per l'art

L'impacte

La motivació de l'alumnat ha estat espectacular amb una ràtio de superació del curs del 98%.

Per saber-ne més

Bloc de la gamificació: http://mariasabiote.wixsite.com/aprenentsdemangel Bloc de l'autora: https://parlemdecoses.wordpress.com/

Vídeos

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives