Sobre el projecte

Experiència d'incorporació de la classe inversa a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull). Concretament, en els estudis de Grau en Educació Primària, a l'assignatura optativa de "Disseny de materials didàctics i entorns d'aprenentatge digitals" (#dmed). Aquesta experiència forma part del Projecte d'Incorporació de la Classe Inversa (www.classeinversa.cat), un dels projectes ARMIF2014.

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Estudiants / Mestres - Docents
Àmbit
Educació Formal
Fase
Pilot

El repte

L'experiència neix amb un doble objectiu: potenciar el treball autònom dels estudiants i, a la vegada, crear més espais de col·laboració entre ells i oportunitats perquè puguin explorar, expressar i intercanviar idees, experiències i aprenentatge.

La solució

Incorporar el model de la Flipped Classroom a l'ensenyament superior amb l'ajuda dels estudiants, creant per una banda material per desenvolupar la pròpia assignatura i per l'altra, material que puguin utilitzar també les escoles.

La innovació

Els estudiants creen el material que posteriorment altres estudiants/alumnes faran servir per poder treballar de manera autònoma i a la vegada dissenyen i dinamitzen les sessions conjuntament amb la resta de companys/es.

L'impacte

Personalització de l'aprenentatge a través d'una experiència de classe inversa generada pels propis estudiants. Aconseguir una transferència de coneixement autèntica entre la formació inicial dels mestres i la pràctica real a les escoles.

Per saber-ne més

Vídeos

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives