Sobre el projecte

El CURRICULUM BIMODAL suposa aplicar 2 metodologies didàctiques i 2 formes d’avaluació diferents segons les activitats d’aprenentatge dels estudiants: 1) Activitats per a aprendre a fer coses: adquirir competències. Aquí els alumnes podran usar els seus apunts (inclús en els exàmens) i, si el professor ho creu oportú, també internet. 2) Activitats per a aprendre de memòria: conceptes i altres informacions que hauran de comprendre, usar i explicar. Aquí els exàmens es faran SENSE apunts.

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents / Equips directius / Administració Pública
Àmbit
Educació Formal
Fase
Rèplica

El repte

Reduir el fracàs escolar a tots els nivells educatius i acconseguir que tot l'alumnat aprengui més, millori els seus rendiments acadèmics i rebi una formació més en consonància als nostres temps: l'Era Internet.

La solució

- Aplicar 2 metodologies didàctiques i 2 formes d’avaluació diferents segons les activitats d’aprenentatge que realitzen els estudiants (currículum bimodal). - Aprenentatge-servei a l'aula: l'alumne que sap ensenya/ajuda al que no sap.

La innovació

Es proposa un nou enfocament curricular, diferent i més adequat als nostres temps, on l'alumne sempre té a l'abast molta informació.

L'impacte

Al llarg de 4 anys l'ha aplicat centenars de professors i milers d'alumnes: la majoria dels que ja van bé milloren aprenentatges i notes, fins i tot els que tot i treballar acostumen a estar per sota de l'aprovat.

Per saber-ne més

Podeu trobar més informació al següent document:

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives