Sobre mi

Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible. Crec que la innovació és la conseqüència directa de l'observació atenta i del qüestionament constant, de l'inconformisme i de les ànsies de millora, del convenciment que res no perdura per sempre i que "el millor encara està per venir". Al llarg de quasi 40 anys treballant en el camp de l'educació, 22 dels quals a la direcció de l'Escola Proa, i envoltat d'un gran equip de professionals, he conegut moltes persones disposades a treballar amb optimisme i amplitud de mires, tot creant una xarxa que ha enriquit la nostra experiència i ens ha ajudat a conduir l'Escola cap a una millora constant.

Posa't en contacte

karlesnc [at] gmail.com / cnunez [at] escola-proa.cat / Escola Proa /

Què vull solucionar?

  • Innovar l'organització escolar
  • Aprenentatge personalitzat
  • Recursos oberts i entorns d'aprenentatge

Què ofereixo?

  • Crear o participar d'una xarxa/grup d'innovació temàtica
  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
  • Participar en la creació d'un nou projecte innovador

Què busco?

  • Transformar centres educatius

Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren

Fundació Tr@ms és una entitat sense ànim de lucre, declarada d'utilitat docent que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades a convertir la innovació com a element identitari de centre. S'han aconseguit nivells...
>>
L'Escola Proa és un centre educatiu, d'iniciativa social, que va ser creada el 1966 per un grup de famílies del barri de La Bordeta que volien per al seus fills una educació activa, en català i arrelada al país.
>>

Altres innovadors, institucions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives