Sobre mi

Sóc una persona que gaudeix fent el que fa, amb il·lusió i amb el convenciment de que una altra escola és possible. Em miro la innovació com una oportunitat de que l'escola s'adapti al perfil d'alumnes que tenim a les escoles i que no són més que el reflex del món actual, un món que es modifica contínuament i on només la persona més preparada i amb la capacitat de cooperar amb els altres i de moure's en la incertesa tindrà èxit. Per això cal replantejar-nos constantment què podem fer els mestres perquè els alumnes aprenguin més i millor. En la meva trajectòria he aconseguit formar part d'un equip de mestres que han desenvolupat un projecte educatiu que permet ser innovador dins el sistema d'escola pública. També he aconseguit formar part d'un equip de mestres que ha apostat sempre per la formació i la reflexió per fer avançar. He publicat articles a diferents revistes de pedagogia.

Posa't en contacte

mcuadras [at] xtec.cat Escola Riera de Ribes /

Què vull solucionar?

  • Aprenentatge personalitzat
  • Transformació de centres educatius
  • Educació al llarg de la vida
  • aprendre per comprendre

Què ofereixo?

  • Difondre una innovació

Què busco?

  • Assessorament expert per centres i projectes innovadors

Descobreix i valida les meves experiències d'innovació

Un territori intel·ligent, que genera coneixement i aporta informació. Un lloc on els mestres participen personalment des de la dimensió de l’equip educatiu. Unes trobades en les que es fa evident l...
>>
PUNTUA

Mitjana: 4.5 (4 vots)

Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren

A l’escola Riera de Ribes es concreta un model educatiu que proposa ensenyar i aprendre des de la lògica del funcionament de les persones, en com es resolen els reptes de la vida utilitzant els sabers com a eina per comprendre i per resoldre les...
>>

Altres innovadors, institucions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives