Emprenedor educatiu

INNOVADORS

  • Emprenedora de projectes educatius a l'aula, m'agrada aprendre i compartir entre iguals i/o diferents per millorar la meva tasca docent i, en definitiva, l'educació. Per què crec que l'estudiant es mereix aprendre en les millors condicions. Per a mi, tot professor és innovador...
  • Sóc una docent implicada en generar canvis (mindware). Per a mi la innovació educativa s'assoleix ensenyant amb emoció i en competències emocionals. Al llarg de la meva trajectòria professional he aconseguit una retroalimentació viva en noves iniciatives educatives.
  • Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
  • Tota la meva vida professional m'he dedicat a la gestió, la direcció i el lideratge d'institucions educatives per a la seva transformació efectiva. Avui cal assegurar un canvi sistèmic i disruptiu de l'educació per aconseguir educar persones diferents i integrals per una societat...
  • Em defineixo com una docent inquieta, creativa i col·laborativa. Per mi la innovació és cercar noves eines i mètodes quan els coneixements de sempre no em funcionen per donar respostes ajustades, sostenibles i justes ( al grup classe, a l'equip/organització, a les persones individualment)....
  • Com et defineixes? Lectora compulsiva de literatura infantil, tinc la casa envaïda de llibres, albums il·lustrats i dibuixos dels meus fills. Defensora de la creativitat infantil, m'apassiona escoltar les seves històries i acompanyar-los en el procés creatiu deixant sempre espai perquè facin...
  • Sempre m'he considerat una persona innovadora en la mesura que he intentat portar noves maneres de pensar i de fer a les organitzacions i a la gent amb la que he treballat. Per a mi, portar la innovació a les organitzacions és fer que aquestes s’avancin als canvis constants de l'entorn....
  • Sóc activa, curiosa, impacient, ordenada i una mica addicta a la feina. La muntanya i la natura són la meva passió. No sé estar-me quieta i m'agrada alimentar la gent. Crec que l'educació ha de posar el talent al servei del compromís social: ha de servir per formar persones competents...
  • Emprenedor en educació de pares. L'any 2000 vaig crear, juntament amb Elena Roger el portal Solohijos.com, que proporciona informació pràctica als pares i mares per millorar les seves experiències educatives i formatives amb els seus fills/es. Tinc experiència professional en els àmbits de l...
  • Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
  • Enginyer i màster de direcció d’empreses de formació, em defineixo com una persona emprenedora amb una visió pràctica. Per mi, innovar és fer les coses de manera diferent perquè siguin més fàcils i accessibles per a la gent. En aquest sentit, la tecnologia és una eina que ens ha d’ajudar dins d’...
  • Sóc una persona essencialment creativa i amb una visió polièdrica del món de l’educació. Independent, lliure, compromesa, crítica i reflexiva. Treballo per propiciar canvis i millores educatives, convençuda que és possible fer-ho. M’importen les persones, i intento contribuir a fer emergir el...
  • Després de més de 15 anys de recerca, formació i adaptació, per trobar la millor metodologia per formar els meus fills, vull aportar la meva experiència i bagatge al món educatiu. En qualsevol situació intento crear un entorn d'aprenentatge d'on treure coneixements per aplicar-los a l...
  • Sóc una persona apassionada per l'educació i pels nois i noies que omplen les aules cada curs a les escoles. Si bé es cert que en els darrers anys he tingut responsabilitats més directives i de treball participatiu en xarxa dins del projecte de "Horitzó 2020" de Jesuïtes Educació,...
  • Apassionada de l'ensenyament i creient que l'èxit educatiu requereix la implicació de tots els agents de l'entorn. L'educació ha iniciat un canvi importantíssim per adaptar-se a la realitat del s. XXI, ens estàvem quedant enrere! He realitzat experiències de flipped classroom al...
  • Em considero una persona amb l'actitud de qui sempre aprèn, obert a la sorpresa i a saber admirar. Per a mi innovar és voler canviar per millorar i donar un millor servei als infants i joves. Penso que ens cal innovar amb sentit, sabent el que cerquem i on volem apuntar. Innovar és també...
  • Sóc professora de secundària, en l'àrea de matemàtiques i tecnologia a l'escola FEDAC Sant Andreu. Formo part d'un equip docent que estem portant a terme diferents projectes matemàtics per desenvolupar el pensament crític i la reflexió, tot relacionant-ho amb aspectes propers als...
  • Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit, sobretot, aprendre. Sóc docent de secundària des de fa uns vint-i-cinc anys i he trepitjat molts centres. Aquest món m'ha portat a explorar moltes metodologies. Vaig començar com a professor de Ciències i ara el meu perfil és interdisciplinar....
  • Sempre he necessitat buscar les respostes menys evidents al màxim nombre de preguntes possibles, i ja quan començava a estudiar Enginyeria Multimèdia vaig començar a investigar sobre noves maneres d'interactuar, sobre la manera d'integrar el món digital amb el món real, i buscar-ne...
  • Em considero creatiu, educador i professor d'Art i Vida. Les meves passions són els audiovisuals, les instal·lacions i educar tot entregant-me als altres. En tots els sis centres (tres dels quals amb batxillerat artístic) on he treballat, sempre he demanat que l'organització sigui...
  • Em defineixo com a professional de la Fotografia especialitzada en la docència, el tractament creatiu i pensament crític envers les imatges. La innovació és bàsica en la docència i en les dinàmiques educatives a les escoles, i pot venir donada per qualsevol experiència o temàtica que tractem amb l...
  • Sóc llicenciat en Periodisme per la UAB i col·laborador acadèmic d'ESADE. Casat amb l'Anna, fisioterapeuta d'atenció precoç. Pare d'en Martí (14 anys) i de la Neus (11) anys. Després de treballar a diversos mitjans de comunicació, l'any 2008 vaig crear la productora de...
  • Sóc una emprenedora del sector educatiu que busca canviar la manera en que s'ensenyen la tecnologia i les competències digitals. La meva visió d'innovació es aquella en la qual els nens aprenen les competències més importants pel s.XXI, com comunicació, col·laboració, pensament crític i...
  • Professor de secundària capficat en millorar l'educació d'aquest país. Per mi, la innovació és poc útil si el mestre segueix sense veure l'infant que té al davant. Canviem la mirada del mestre perquè sinó caldrà innovar en el sistema de selecció de personal. Sens dubte hi ha dues...
  • Em considero una persona Curiosa, positiva, responsable, treballadora i compromesa socialment. La innovació, per mi, ha d'estar estretament lligada a la millora i al compromís social. Fer un món més just i amable per tot@s i amb tot@s! Sóc fundadora de l'empresa Projecte Ulisses, que...
  • Sóc una jove emprenedora apassionada per la meva professió, la Psicologia, i amb il·lusió d’aportar el meu granet de sorra per millorar el món en el qual vivim. Aficionada a la pràctica del ioga i la meditació, i després de diversos anys treballant en l'àmbit clínic amb diferents trastorns...
  • Sóc una persona entusiasta, emprenedora i amb ganes de canviar el món a través de l' educació, porto més de 30 anys dedicada a la docència i ara lidero un moviment de reforma educativa arreu de món. Crec en un canvi sistèmic de l'escola a partir de la formació del professorat en l'...
  • Sóc un entusiasta de les noves tecnologies aplicades a l’educació del segle XXI. Actualment emprenc la representació de Ninus, un recurs interactiu per a l’educació infantil. Crec que l’educació és un reflex de la societat i com a tal, la funció d’aquesta ha de ser proporcionar als alumnes...
  • Sóc coach, educador i formador. Ben mirat, un apassionat de l'ensenyament i el creixement personal des de la il·lusió i la passió però sense oblidar la seriositat, et rigor i el compromís amb tot allò que emprenc. Entenc la innovació com un viatge d'autoconeixement i connexió amb les...
  • Mestre de primària a l'Escola Pia d'Olot. Em defineixo com un nouvingut a la gamificació dins l'aula, pescant de tot arreu per aconseguir coneixement a l'escola amb diversió, amb ganes d'aprendre i embolcallat d'un aprenentatge cooperatiu. Aconseguim formar persones i...
  • Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell...
  • Emprenedor que ha participat tant en projectes consolidats com en start-ups, sempre fent servir la innovació i la creativitat com a instruments per obtenir resultats excepcionals que portin a la transformació social.
  • Sóc professora d’Educació Visual i Plàstica (EVP) i promotora d’un Batxillerat Artístic a St. Paul’s School. Nascuda als EEUU, dono les classes d’art en anglès des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Imparteixo tant EVP com Tecnologia-Plàstica a l’ESO i Dibuix, Disseny i Volum a Batxillerat....
  • Sóc bibliotecària d'infantil des de fa 10 anys. Després de fer recerca i formació en metodologies alternatives per poder acompanyar els meus fills en el seu aprenentatge durant 11 anys, he sentit la necessitat de compartir els meus aprenentatges i experiències amb qui ho necessiti. Tinc...
  • Sóc emprenedor i estudiant de doble titulació en Grau d’Enginyeria Electrònica i Automàtica i Enginyeria Elèctrica a la Universitat Rovira i Virgili. He basat la meva trajectòria en la innovació, la investigació i les relacions humanes, buscant sempre una altra perspectiva per fomentar el canvi d’...
  • Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
  • Em defineixo com a emprenedor cultural. Els últims anys he estat més orientat al món editorial digital. Ara estic liderant un projecte vinculat a la promoció de la lectura i hem creat una metodologia innovadora que li diem “Lectura Immersiva” que actualment utilitzen molts professors de forma...
  • Persona lluitadora per l'equitat educativa. Crec que treballar compromesa amb l'educació és actuar conscientment en el món per col·laborar en la seva transformació. La meva visió de la innovació educativa passa per la investigació en la metodologia personalitzadora que genera compromís...
  • Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu. Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
  • Sempre m'ha agradat fer les coses d'una manera diferent: al llarg dels anys ha estat una constant la necessitat de dissenyar i desenvolupar projectes que emocionin, que inspirin i que transformin la societat. Ho he fet des de la docència, l'edició i la gestió de projectes, i...
  • Em defineixo com una persona creativa, que vol aportar el seu granet de sorra al món educatiu. La meva visió de la innovació consisteix en posar en marxa idees i conceptes, tant nous com antics, sortint-se de les vies clàssiques o de tota la vida. Donar un nou enfocament per continuar avançant en...
  • Sóc curiós, inquiet, pragmàtic i actiu. Procuro estar al dia en allò que m'interessa i lògicament l'educació és el meu àmbit professional. M'interessa millorar l'educació dels joves i això connecta directament amb la innovació. Quina educació mereix i requereix una persona que...
  • Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
  • Em defineixo com una persona apassionada de l'educació i la innovació tecnològica a les aules, autodidàctica en el que es refereix a la implementació i ús d'eines TIC a les escoles. Amb ganes d'aprendre cada dia tan personalment com professionalment. La innovació per mi és canviar...
  • Sóc una persona amb actitud d’aprendre de totes les coses de l’entorn i capacitat per repensar totes les coses. M’interessa molt el per què de les coses. Per mi la innovació és l’aplicació amb èxit d’una idea per senzilla que sigui. Una idea sense èxit de mercat es queda amb la idea. Estic...
  • Mestre, psicopedagog i emprenedor educatiu. Tastar experiències m'ha aportat experiència i ha alimentat la meva curiositat infantil. Penso que fent es construeix un projecte que et va modelant i definint, sent. Els companys em van portar a l'escola i em van ensenyar a ser mestre d'...
  • Sóc mare, escriptora, economista i emprenedora. Entenc la innovació en l'educació com una eina per a la transformació social. L'educació ha d'ajudar a desenvolupar el projecte vital de cada persona per sentir que el que som i el que fem estan alineats i, des d'aquí, contribuir...
  • Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
  • Sóc una persona inquieta, curiosa, atreta per el que és nou i pel món de la creativitat. Apassionada per cercar noves vies i sinergies que permetin el canvi en el model educatiu a fi de que l'alumne pugui desenvolupar el seu potencial i créixer com a persona. Pertanyo a la xarxa inspira...
  • Sóc un buscador incansable de la innovació que té una repercussió social al món. Innovar per innovar no serveix per a res. Aquesta filosofia sempre m'ha acompanyat, sobretot en el meu pas per l'Arquebisbat de Barcelona on, sota la visió del delegat Ramón Ollé, vam renovar el departament...
  • Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta. Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals. He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
  • Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys. He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal. Darrerament he...
  • Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya. Actualment el meu interés pel joc m...
  • Ensenyo Finances Jugant! Sóc financera de tota la vida, i sé que són avorrides i amb paraules complexes. Em defineixo com una persona inquieta, innovadora, curiosa, rebel, amb moltes ganes de viure i sempre buscant fer coses noves, m'agrada provocar per fer pensar i no suporto les injustícies...
  • Sóc investigador en e-learning i innovació docent a l’eLearn Center de la UOC. M’interessen l’ús de la tecnologia digital a l’ample i al llarg de la vida i el seu impacte en l’aprenentatge, els PLE, les tendències educatives del segle XXI i la creació de noves modalitats formatives i pedagogies...
  • Sóc una persona apassionada i convençuda que la humanitat és capaç de millorar a través de l’educació. Totes les persones mereixem gaudir d’un desenvolupament ple. Sempre tenim dret a una altra oportunitat més. La innovació és una actitud permanent per observar la realitat, i cercar idees i...
  • Sóc una persona inquieta, creativa i inconformista amb allò que es pot millorar. Tot i tenir una formació en ADE i MBA, sempre he estat involucrada en projectes professionals amb un alt grau de creativitat. La curiositat sempre m'ha portat a innovar, a detectar punts de millora i crear...
  • Aspiro a ser individu social. Qüestiono el que és obvi, convençut que res perdura en el canvi d'època d'ara. Ens cal treballar en metamodels per construir nous paradigmes. 17 anys com a metge i especialista en oncologia mèdica de persones amb malalties. 17 anys de direcció estratègica en...
  • Bàsicament, sóc extremadament curiós i també crec en les possibilitats dels jocs de taula per ajudar els/les mestres a fer la seva tasca educativa i per motivar els alumnes a superar-se. Des del 2011 impulso l’Aprenentatge Basat en Jocs (Game-Based Learning) a través de l’empresa “LU2 Experts en...
  • Sembla que hi ha consens en la creença de que un país sense una bona educació és un país sense futur. Igualment, en el món empresarial, és un fet demostrat que les empreses que més inverteixen en innovació són les que tenen més èxit i perduren en el temps. En aquesta mateixa línia de pensament,...
  • Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
  • Em considero una persona molt afortunada que ha pogut liderar un projecte educatiu a l'Escola Sadako en un dels moments més intensos d'innovació que ha viscut aquesta institució. Poder participar d'un moment tant profund de creació i reflexió pedagògica em sembla un regal per a tots...
  • Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement. Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge. Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
  • Amb formació tècnica i essència creativa, enginyer tècnic d’edificació especialitzat en espais interiors (UPC), amb experiència a la Xina, Emirats Àrabs Units i Alemanya. El 2011 començo a formar-me com a professor de secundària i cicles formatius, alemany i noves tecnologies. Professor de...
  • Docent amb 20 anys de carrera a diferents etapes educatives, combinant l'educació artística amb l'anglès i les tecnologies de l'informació i la comunicació. Apassionat de la ludificació i l’Aprenentatge Basat en Jocs, Problemes o Projectes; la integració eficient i significativa de...
  • Sóc una persona compromesa amb el futur de la nostra societat. Penso que l'educació és la clau per a solucionar la majoria de problemes actuals i reptes que ens depara el futur. Concretament estic centrat en intentar convèncer a la comunitat educativa de la necessitat de treballar la...
  • Artesà del vincles entre persones, fugitiu de la zona de confort i aspirant a líder col·laboratiu. Treballo a la Federació d'Associacions de Pares i Alumnes de Catalunya per a l'èxit educatiu de les nenes, els nens i els joves. Crec en la innovació com una drecera eficaç, sostenible i...
  • Em defineixo sempre com a “shaker”. Allà on estic, m'agrada engegar projectes amb persones de diferents àrees i treballar en equip. Cada projecte és un repte. La innovació és la creativitat feta realitat i a l'abast de les persones. Sense innovació les persones, la societat, els barris,...
  • Sóc una persona dinàmica, implicada i atenta a les innovacions en el camp de l'educació. Malgrat la meva joventut, tinc experiència en la docència com a mestra en una escola d'Ed. Especial. M'agrada poder compartir amb els meus alumnes aspectes que van més enllà de l'eduació...
  • Facilitador, reflexiu i comunicatiu. Sempre, des de diferents vessants, he estat vinculat al sector educatiu i pedagògic. He gaudit i après de les vivències que del món del lleure, l'acció social i la formació formal i no-formal, enriquint-me de les possibilitats que ofereixen cada context....
  • Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
  • Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
  • Dissenyadora d’interiors i enginyera industrial interessada en la innovació i transformació dels espais educatius. AULES AMB PUPITRES, CADIRES I PISSARRA, faciliten la innovació pedagògica? Aquesta pregunta ens l’hem de fer tots els agents sensibilitzats pel canvi, l’Equip Directiu de les Escoles...
  • Sóc educador a l'escola FEDAC Sant Andreu i director pedagògic de secundària. Fa setze anys que em dedico a la docència i des de sempre he intentat arribar a tots als meus alumnes. Estic immers en una contínua revisió de la pràctica docent amb l'únic objectiu de connectar amb els nois i...
  • L'Educació té com objectiu preparar als nois i noies pel món en el que hauran de viure. El canvi de paradigma actual ens obliga a formar persones que sàpiguen interactuar en un món en contínua transformació. Ens cal formar nois i noies amb sòlids valors i capacitat de superació, destreses...
  • Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
  • Sóc arquitecte de formació i he iniciat el projecte l'Heura del Pati, un col·lectiu d'arquitectes dedicades a l'educació ambiental i a l'acompanyament de processos participatius en gestió de patis. La meva visió de la innovació és que s'aprèn experimentant, tocant,...
  • Sóc el responsable del procés de transformació i redisseny d'una empresa que tradicionalment s'ha dedicat a la confecció de recursos educatius (tradicionalment llibres de text i actualment recursos també digitals): l'Editorial Teide. La nostra intenció és esdevenir un node de...
  • Em defineixo com una persona tranquil·la i treballadora. M'agrada fer esport, cuinar i compartir una tarda amb amics jugant a jocs de taula. Per a mi, la innovació consisteix en buscar o trobar (moltes vegades per accident) i executar una alternativa (no sempre millor). Pel que fa a la...
  • Com et defineixes? Em defineixo com una persona innquieta, creativa i amb ganes de descobrir propostes disruptives en el món de l'educació, que permetin treballar competències professionals reals i facin descobrir les potencialitats dels alumnes. Quina és la teva visió de la innovació? Veig...
  • Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
  • Ferm defensor del mestissatge, suposo que pel meu propi ADN (pare de Mumbai i mare de Barcelona). Vaig estudiar Econòmiques però vaig escollir ser professor en la 1ª experiència d’ESO adaptada a nens absentistes i amb problemàtica conductual (Cintra). Vaig comprovar que no tindrien una sortida...
  • Sóc inquieta! Una jove emprenedora plena d'energia, ganes i idees per fer del món un lloc millor. M'agrada envoltar-me de gent genuina, creativa, curiosa i amb talent. Gaudeixo guiant les persones a descobrir el món de possibilitats que les envolten. Crec en la capacitat de cadascú per a...
  • Professional transdisciplinar que facilito que les coses passin. La innovació? Sempre des de les evidències, a través de la recerca i les bones pràctiques Hem identificat els indicadors claus de la convivència urbana així com la piràmide convivencial a través de la recerca básica derivada de la...
  • Sóc un analista social que he esdevingut expert en gestió del canvi, i que estic treballant en la millora del sistema educatiu. En educació, entenc la innovació com la dinàmica d'actualització del coneixement que els agents educatius tenen de com organitzar l'aprenentatge. En les meves...
  • Diplomat en magisteri d'ed. física. Mestre de l'escola pública. Formo part del grup formador de formadors d'Ed. física cooperativa de ICE (UAB) i també formo part del grup formador de formadors del CIFE de la UVic (Coop d'Efecte).La innovació és veure que hi ha problemes i posar...
  • Em semblo un “explorador” que va trobant regularitats; obert, flexible, senzill, empàtic. Penso que tinc algunes conviccions sòlides difícils de ser modificades i, alhora, la vida m’ensenya que fins i tot allò més profund pot variar. Una innovació seria situar una idea, una acció, un comportament...
  • Mestre i Educador. Cap de l'àrea de projecte educatiu de l'Escola Pia de Catalunya. Penso que l'escola i l'educació, en el sentit global de la paraula, poden ajudar a canviar el món, fer-lo millor. Entenc que el canvi depèn de les persones, penso que una escola millor i més...
  • Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....
  • Em defineixo com una persona curiosa, inquieta, amb ganes d'aprendre i de conèixer realitats diferents a la meva, emprenendora, apassionada de l'educació i del que amb ella podem oferir al món, que li agrada treballar en equip i construir coneixement de forma cooperativa. Per mi, la...