TIC

INNOVADORS

  • Docent 3.0: Mestra gamificadora, TICnologica i Especialista en gestió i comunicació educativa. Amb habilitats de direcció, gestió i organització d’institucions educatives i inquietuds per la innovació educativa. Crec en la gamificació com a estratègia per a integrar i afavorir el treball...
  • Emprenedora de projectes educatius a l'aula, m'agrada aprendre i compartir entre iguals i/o diferents per millorar la meva tasca docent i, en definitiva, l'educació. Per què crec que l'estudiant es mereix aprendre en les millors condicions. Per a mi, tot professor és innovador...
  • Professor i investigador (UPF). Coordino els projectes de recerca TRANSALFABETISMOS (Mineco) i TRANSMEDIA LITERACY (H2020). L'objectiu: entendre què fan els joves amb els (nous) mitjans de comunicació i com podem aprofitar aquestes competències i estratègies d'ús dintre les escoles. No m’...
  • Estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació. Becari de la Senescyt - Equador. Practicant d'investigació en el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona. En la meva curta trajectòria en l'àmbit acadèmic he estat interessat en els temes relacionats amb les...
  • Sóc professor de matemàtiques (a punt de jubilar-me), expert en el programa GeoGebra de Matemàtiques dinàmiques. La innovació és bàsica per tornar a aconseguir que els nostres alumnes observin, experimentin i reflexionin. He acabat la meva trajectòria professional pensant que ara plantejaria la...
  • Sóc polièdrica, somniadora i amb molta sensibilitat social. Educar per a mi és un procés d’acompanyament, on aprendre i ensenyar van de la mà. Sóc doctora en Sociologia, investigadora social i docent a la universitat. Innovació sí, però des de calma. Generalment sobrevalorarem allò nou (sobretot si...
  • Mestre, psicopedagog i doctor en multimèdia educativa. Investigador i consultor en innovació educativa, interessat en els espais de creació i experimentació i tecnologies aplicades a l'educació. Aprenent; el centre de tot, per mi, és l'aprenentatge. Entenc la innovació com la manera de...
  • Mestre a una escola d'adults pública a Mollerusa. M'interesso per la innovació, penso que encara puc aportar idees noves en un camp com la formació d'adults que, si més no al meu voltant, s'està estancant. Des de l’experiència de gairebé 20 anys en l’àmbit, crec que puc...
  • Com et defineixes? Lectora compulsiva de literatura infantil, tinc la casa envaïda de llibres, albums il·lustrats i dibuixos dels meus fills. Defensora de la creativitat infantil, m'apassiona escoltar les seves històries i acompanyar-los en el procés creatiu deixant sempre espai perquè facin...
  • Sóc treballador, actiu, inquiet, proactiu, amb facilitat per al treball en equip. La meva visió de la innovació passa per estar sempre amb els altres, crec que sols a partir del treball en equip i compartint entre iguals és possible innovar. Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit...
  • Sóc un apassionat de la comunicació i el tracte amb les persones. No m'espanta la feina, ni els canvis, ni els reptes. Per a mi, innovar és no donar res per fet; precisament, em sembla molt innovador qüestionar les coses regularment. Amb aquest esperit gestiono dues carreres professionals que...
  • Sóc professora de secundària, en l'àrea de matemàtiques i tecnologia a l'escola FEDAC Sant Andreu. Formo part d'un equip docent que estem portant a terme diferents projectes matemàtics per desenvolupar el pensament crític i la reflexió, tot relacionant-ho amb aspectes propers als...
  • Aprenc constantment i ajudo a aprendre tant com puc. M'interessen les persones; processos i mecanismes que ens fan aprendre i superar-nos; l'educació com a estratègia transformadora de persones i societats; les tecnologies i les xarxes socials com a mecanismes impulsors de millora; els...
  • Em considero creatiu, educador i professor d'Art i Vida. Les meves passions són els audiovisuals, les instal·lacions i educar tot entregant-me als altres. En tots els sis centres (tres dels quals amb batxillerat artístic) on he treballat, sempre he demanat que l'organització sigui...
  • Mestre, llicenciat en Història de l'Art i formador de formadors. Actualment treballant a l'ICE de la Universitat de Barcelona com a responsable de formació. Des de fa molts anys, interessat en el canvi que les TIC, TAC i TEP (Tecnologies de l'Apoderament i la Participació) poden...
  • Em defineixo com una persona amb inquietuds, activa, reflexiva i autocrítica. La innovació és una necessitat, no ens podem quedar amb que ja ho fem bé, sinó en com ho podem millorar i, per això, cal innovar. Bàsicament, la meva carrera és en el món del lleure i ara estic entrant en el món de l...
  • Sóc un entusiasta de les noves tecnologies aplicades a l’educació del segle XXI. Actualment emprenc la representació de Ninus, un recurs interactiu per a l’educació infantil. Crec que l’educació és un reflex de la societat i com a tal, la funció d’aquesta ha de ser proporcionar als alumnes...
  • Urbanista especialitzat en fabricació digital. És director dels projectes Fab Lab Barcelona i FAB City a l'Institut d'Arquitectura Avançada de Catalunya. Tutor en Disseny de Producte al Royal College of Arts de Londres. Actualment treballa com a estret col·laborador amb la Fab Foundation...
  • Em considero una persona dinàmica, disposada a intentar nous mètodes d'ensenyament i penso que els alumnes han de ser partíceps actius del seu aprenentatge. Sóc coordinador TAC - TIC a l'escola Montclar Mestral (Institució Familiar d'Educació) de Jorba (L'Anoia). Actualment...
  • Professor de Tecnologia. Apassionat de l'educació i de formació tecnològica, intento aprofitar les TIC per millorar l'organització del centre i per facilitar les metodologies on l'alumne és el protagonista del seu aprenentatge. En aquest sentit, he desenvolupat diverses plantilles (...
  • Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell...
  • Amb vocació per l'educació, mestre i professor que desitja l'excel·lència en l'aprenentatge dels seus alumnes. Llarga trajectòria professional, vinculada a Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi (Jesuïtes Educació). En aquesta institució he exercit de tutor, mestre de primària, professor de FP...
  • Actiu i inquiet, m'agrada estar atent a tot allò que passa al meu voltant i integrar-ho com a experiència d'aprenentatge vital a nivell personal i professional. Per a mi la innovació a l’escola és no posar límits en acceptar el que vindrà i els canvis que se'n deriven, entendre què...
  • Sóc professor de Ciències Naturals a Secundària amb experiència com a formador, tutor i en càrrecs de coordinació. La meva activitat docent està lligada a la curiositat del meu caràcter, el pensament holístic i l'experiència de ser pare. Per mi innovar no ha de ser inventar coses noves si no...
  • Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
  • Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
  • Em defineixo com una persona creativa, que vol aportar el seu granet de sorra al món educatiu. La meva visió de la innovació consisteix en posar en marxa idees i conceptes, tant nous com antics, sortint-se de les vies clàssiques o de tota la vida. Donar un nou enfocament per continuar avançant en...
  • Sóc pedagoga i doctora en educació per la Universitat de Barcelona, professora a la mateixa universitat als ensenyaments d'Educació i de Comunicació Audiovisual, i membre del Grup de Recerca Consolidat, Laboratori de Mitjans Interactius (LMI). Les meves línies de recerca i docència es centren...
  • Em defineixo com una persona apassionada de l'educació i la innovació tecnològica a les aules, autodidàctica en el que es refereix a la implementació i ús d'eines TIC a les escoles. Amb ganes d'aprendre cada dia tan personalment com professionalment. La innovació per mi és canviar...
  • Sóc físic, lingüista i doctor en ciència cognitiva i llenguatge per la Universitat de Barcelona. Em considero un 'humanista' i una mica bitxo rar. Des de 1996 he estat docent a secundària obligatòria, batxillerat i FP, en àrees de ciències i tecnologia, principalment. Actualment sóc...
  • Pare que desitja que els seus fills siguin feliços a l'escola, que aprenguin en un ambient engrescador, divertit i proper a les demandes de la societat actual. El mateix intento aportar cada dia com a docent. Treball cooperatiu, gamificació, eines TIC. Innovar és intentar anar més enllà del...
  • Analista programador. Des d'una consultoria treballo en la modelització i planificació de transports, administro els servidors de l'empresa i desenvolupo aplicacions web i per a dispositius mòbils. Des de la fundació Ersília canalitzo la transferència de coneixement entre empresa privada/...
  • Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
  • Psicòloga i investigadora predoctoral. Sóc una persona inquieta pel coneixement. M'encanta la reflexió conjunta sobre temes d'aprenentatge i, especialment, sobre com les persones atribuïm sentit a les nostres experiències per aprendre al llarg de la nostra vida. M'interessen els...
  • Professora d'informàtica, formadora del Departament d'Ensenyament i dinamitzadora del projecte Implica’t+. Em considero una persona lliure, responsable, activa, treballadora i inquieta. M’agrada estar al dia de les novetats per això intento formar-me contínuament. Dedico part del meu...
  • Dra. a la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Pedagogia i màster d'Ensenyament i Aprenentatge en Entorns Digitals. Professora associada a la Facultat d'Educació de la UB, assignatures sobre tecnologia i comunicació de l'educació. Les meves línies de recerca estan relacionades...
  • Em considero una persona apassionada per l'ensenyament i aprenentatge, especialment de les ciències. Crec fermament en una alfabetització científica per a tothom, que ajudi a formar ciutadans crítics capaços de prendre decisions raonades. Crec, per tant, que l'aprenentatge de les ciències...
  • Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys. He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal. Darrerament he...
  • Sóc investigador en e-learning i innovació docent a l’eLearn Center de la UOC. M’interessen l’ús de la tecnologia digital a l’ample i al llarg de la vida i el seu impacte en l’aprenentatge, els PLE, les tendències educatives del segle XXI i la creació de noves modalitats formatives i pedagogies...
  • Des de sempre m'ha agradat la tecnologia i des de fa uns anys l'educació, degut en part al fet d'acabar com a Coordinador de Sistemes a la Fundació Escoles Garbí i l'altre part comprovant quan és de gratificant poder ajudar als altres a entendre molts aspectes, tant tècnics, com...
  • Psicòleg, educador i investigador predoctoral en l'àmbit de la Psicologia de l'Educació. Faig recerca amb el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona i sóc monitor d'esplai els dissabtes. Em considero una persona apassionada i inconformista amb ganes de contribuir amb la meva...
  • M'agrada acompanyar a persones i institucions en els seus processos de “transformació”. Aquests processos requereixen aprendre/observar/reflexionar/ensenyar/*desaprender/comunicar/gaudir. Estic convençut que, avui més que mai, hem de prendre consciència de com aprenem i com aprenen les nostres...
  • Sóc Enginyer Informàtic i un apassionat per l’educació. He treballat durant 10 anys com a analista-programador a diferents empreses de desenvolupament de software, a Argentina, Estats Units i Espanya. Vaig crear una xarxa social educativa anomenada Auula.com que va funcionar durant dos anys....
  • Sóc una persona que m'agrada dur a terme els processos educatius amb comprensió i sentit. El procés educatiu ha evolucionat molt, però els clàssics tenen una base fonamental, que serveix per als nostres dies. Com és que costa trobar-li l'ús i utilitat? En la meva trajectòria laboral he...
  • Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
  • Llicenciada en Pedagogia i Psicologia. Professora de l'àrea de tecnologia educativa i coordinadora del Màster Universitari en Innovació Pedagògica i Lideratge educatiu en el segle XXI de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport (Blanquerna-URL). Per a mi,...
  • Sóc investigadora i professora universitària especialitzada en l'àmbit de la psicologia de l'educació i la instrucció. Des de sempre m'han preocupat els temes relacionats amb la inclusió educativa i l'atenció a la diversitat lingüística i cultural de l'alumnat. Crec que...
  • Mestre de primària, psicòleg, amb fòbia a la monotonia i molt afortunat amb la meva feina. Absolutament decidit a fer que cada dia a l’aula sigui diferent i a fer viure l’aprenentatge als meus alumnes amb la mateixa passió amb què jo ho faig. Disposat a fer de l’aula un laboratori on anar provant...
  • Professor dels Estudis de Dret i Ciència Política (UOC), director del projecte d’Innovació Oberta de la Fundació Jaume Bofill i investigador a l'Internet Interdisciplinary Institute i l'eLearn Center (UOC). Principals interessos de recerca: l'impacte de les TIC a la societat (e-...
  • Sóc una apassionada de la tecnologia, la innovació, la creativitat i el joc! També sóc afortunada i gràcies a la meva feina com a professora de la UIC puc donar forma a aquestes passions. També sóc membre de l’equip Imathings. A les meves assignatures aplico la gamificació i intento endinsar als...
  • Sóc una persona dinàmica, implicada i atenta a les innovacions en el camp de l'educació. Malgrat la meva joventut, tinc experiència en la docència com a mestra en una escola d'Ed. Especial. M'agrada poder compartir amb els meus alumnes aspectes que van més enllà de l'eduació...
  • Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
  • Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
  • Doctor enginyer de telecomunicació, professor del Dept. d'Enginyeria Electrònica de la UPC i ferm convençut del paper transversal de les TIC. Les TIC han esdevingut una eina present en la majoria de les nostres activitats, inclosos el lleure i l'ensenyament. S'han convertit en una...
  • Sóc un professional provinent del món de la creació i innovació gràfica. Treballo en la cerca de noves idees i dur-les a la pràctica en varis àmbits, des de la comunicació fins a l'educació. M'agrada aprendre, compartir el que he aprés, donar les eines per arribar a noves solucions i...
  • Politòleg i sociòleg, sovint vinculat a l'educació i les noves tecnologies. Cofundador d’Educaonline, desenvolupadors del portal Educaweb.com (primer especialitzat en educació i orientació acadèmica a Catalunya i Espanya); director durant la creació del CETEI i actual director del gabinet...
  • Professora de secundària immersa en les TIC i secretària general de l'Associació Espiral: Educació i Tecnologia. Reconec la necessitat d'un canvi profund a l'educació on la tecnologia ajudi a una metodologia activa i innovadora que permeti a l'alumne ser protagonista del seu...
  • Em defineixo com a mestre de Secundària i Batxillerat; intento orientar a nois i noies en la construcció del seu projecte vital. Entenc la innovació com un procés basat, sobretot, en l'acció; amb un mínim de disseny, es passa ràpidament a l’acció i posterior avaluació. Crec en les...
  • Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
  • Apassionada de l'educació i la innovació, lluitadora incansable i emprenedadora. A part de mestra de primària i formadora de docents, sóc instructora de Being Energy, programa educatiu innovador per augmentar la salut i el benestar a través del moviment. Innovació és la transformació de l...
  • Sóc professor d’Història de l’Art. M’encanta la natura i l’esport, principalment la bicicleta. L’educació i l’esport van molt relacionats. Per innovar, primer de tot, cal tenir ganes de sortir de la zona de comfort. M’agrada la frase “No pain no gain” (la combinació de l’esforç amb el plaer de les...
  • Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
  • Apassionat en l'educació i amb ganes de girar el mitjó. M'he endinsat fa poc en aquest en aquest món, descobreixo i comparteixo, amb ganes d'escoltar i aprendre. Crec en els petits canvis per engranar grans transformacions. Per mi, innovar és arriscar, trencar o desdibuixar per...
  • Em defineixo com una persona curiosa, inquieta, amb ganes d'aprendre i de conèixer realitats diferents a la meva, emprenendora, apassionada de l'educació i del que amb ella podem oferir al món, que li agrada treballar en equip i construir coneixement de forma cooperativa. Per mi, la...

EXPERIÈNCIES

  • Projecte que pretén potenciar el tàndem "Realitat Virtual immersiva i Educació" mitjançant l'organització de workshops i formacions (presencials i online), assessorament i creació de continguts en format VR (Realitat Virtual).
  • Concurs escolar de disseny de videojocs científics per a alumnes de 5è i 6è de Primària de la Generalitat de Catalunya
  • El projecte se centra en la integració de les assignatures de Medi Social, Anglès i Plàstica de 5è de primària sota una mateixa gamificació: CLAN ADVENTURE. Mitjançant un marc simbòlic i estètic basat en la Prehistòria i l’Edat Antiga els alumnes es convertiran en éssers del paleolític que han de...
  • La utilització de rúbriques facilita l'avaluació d'activitats competencials. Els alumnes poden conèixer els criteris amb que seran avaluats i, per tant, poden autoavaluar-se. Si aquestes rúbriques les apliquem a la coavaluació, el procés s'enriqueix. En aquesta experiència es...
  • Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET). Es busca posar en valor el coneixement i l’experiència de Catalunya en Educació, Cultura i Tecnologia i contrastar-la amb la millor del món amb la finalitat de generar escenaris de futur en aquest àmbit.
  • Projecte desenvolupat amb alumnes de 5è de primària de l'Escola Pia de Mataró a l'àrea de socials. Re-disseny de la unitat didàctica "La Hidrografia de Catalunya" amb sessions "Flipped Classroom", eines online com el Kahoot, treball grupal a través d'un Google...
  • Formació de formadors i formadores a través de sessions formatives distribuïdes al llarg del curs escolar en les quals es treballa tot allò que un/a formador/a de persones joves i adultes migrades ha de conèixer per desenvolupar amb èxit la seva tasca. Així, treballem algunes de les diferents...
  • El programa de matemàtiques dinàmiques GeoGebra permet visualitzar, representar i experimentar les matemàtiques. Es pot fer servir en qualsevol nivell educatiu i com a eina per a l'alumnat. És bàsic per a ajudar a l'alumnat a relacionar els conceptes i les idees de les matemàtiques amb el...
  • Conjunt d'activitats fetes amb eines tecnològiques que giren al voltant del grafit. L'alumnat, motivat en fer i crear per aprendre eines i tècniques noves, ha explicat en diferents vídeos cada experiència. Aquesta iniciativa ha estat premiada per SIMO Educació 2016, com a Millor...
  • Junts/es fins l'Everest és un projecte colaboratiu d'Educació Física dissenyat per Meritxell Monguillot, Carles Zurita, el Dr. Carles González i la Dra. Montse Guitert. S'ha implementat de forma cooperativa sobre l’alumnat de 2n d’ESO de dos centres educatius: l’Institut Vall d’...
  • Ments Globals és una plataforma educativa amb un extens repositori d’eines digitals. Volem facilitar l’accés i ús a noves formes de comunicar en un món en constant transformació. Formació personalitzada amb Eines Digitals per millorar les comunicacions de la Comunitat Educativa. Complementar la...
  • Play The Game és una unitat didàctica col·laborativa dissenyada entre 4 centres educatius: INS Vall d'Hebron,Escola Virolai, Escola Pérez Iborra i Escola Mare del Diví Pastor. L'experiència utilitza la gamificació com estratègia d’aprenentatge per al desenvolupament dels hàbits de vida...
  • Remind és una aplicació per a dispositius mòbils, gratuïta, que s'utilitza per facilitar la comunicació entre alumnes i professors. A diferència d’altres aplicacions, no és necessari compartir números de telèfon i permet, al professor, controlar quan iniciar o acabar les converses. A l'...
  • Dissenyar un laboratori virtual que s’insereixi en els plans de formació dels futurs mestres encaminat a garantir l’adquisició de la seva competència digital docent
  • Smart-Hort cerca l'aplicació de les noves tecnologies en la creació i manteniment d'un hort urbà escolar. L'objectiu és apropar a l'alumnat les possibilitats que els dispositius mòbils tenen en l'àmbit didàctic. S'articula en dos eixos: el treball pràctic de conreu i...

INSTITUCIONS

  • Clickart és una empresa que treballa per posar a disposició de les escoles del món, en un desplegament concèntric amb epicentre a Barcelona, Clickedu com a eina de gestió integral per, d’una banda, simplificar processos ja consolidats gràcies a l’ajut de la tecnologia i, de l’altra, desplegar-ne de...
  • LA INICIATIVA ÉS DE LES FAMÍLIES: La família és l’àmbit natural per a l’educació i, per tant, els pares són els protagonistes i els primers responsables de l’educació dels fills. COMPRÈN TOTES LES DIMENSIONS DE LA PERSONA: L’educació de l’afectivitat, la intel·ligència, les dimensions social i...
  • La Comissió de Formació és un grup de 4 entitats –EICA, Probens, MigraStudium i Servei Solidari– nascuda el 2011, dins del marc de la Coordinadora de la Llengua de l’Ajuntament de Barcelona, una plataforma d’entitats d’acollida sociolingüística que aplega més de 70 entitats. Treballem per...
  • Creator Street va ser fundat al 2013 per Innova amb la missió de guiar a joves i adults en el desenvolupament del seu talent creatiu. Partint d’una àmplia experiència en el camp de la innovació, Creator Street aporta una nova perspectiva sobre la creativitat utilitzant eines digitals, design...
  • Som una empresa jove que es planteja millorar la comunicació entre les escoles i les famílies mitjançant l'ús de noves tecnologies amb un doble objectiu: millorar la implicació de les famílies vers l'escola i reduir les tasques administratives dels centres. Quan parlem d'escoles ens...
  • Edpuzzle es una plataforma de video per a professors i alumnes. En quatre clicks, el profesor pot transformar qualsevol video public a YouTube en una lliçó educativa. Amb Edpuzzle pots tallar el video, afagir la teva veu o incloure preguntes durant el video per fer un seguiment dels teus alumnes....
  • Ningú sap com serà l’educació del futur, però a eduscopi estem convençuts que la tecnologia, la innovació i la creativitat hi tindran un paper fonamental. I aquestes són les nostres raons de ser. Eduscopi neix de l'experiència acumulada en educació i divulgació dels seus fundadors, Salvador...
  • L’Escola Joan Pelegrí és un centre concertat que ofereix les etapes d’Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig i Superior. Emplaçada a Hostafrancs, prop de la Plaça Espanya i l’estació de Sants de Barcelona, deu el seu nom al metge i pedagog Joan Pelegrí. El...
  • Projecte som una escola catalana, concertada i laica. Som un centre d’una línia, que imparteix els nivells d’educació infantil, primària i ESO. Una de les característiques essencials de Projecte és que, en ser una escola d’una sola línia, permet una sèrie de dinàmiques i relacions entre els membres...
  • L'Escola Rel és un centre d'Educació Especial que ha fet una forta aposta per la introducció de les noves tecnologies com a eina d'aprenentatge. En concret, s'estan desenvolupant projectes relacionats amb la utilització de la tecnologia mòbil dins les aules. Així mateix, hem...
  • La nostra Facultat té una trajectòria de 65 anys d'història al servei de l'educació superior com a evolució de l'Escola de Mestres Blanquerna. Des d'aquesta tradició, en els inicis de la Universitat Ramon Llull, vàrem crear nous estudis en els àmbits de la Psicologia, l'...
  • La fundació Ersília rep el nom d’una de les Ciutats Invisibles descrites per l’escriptor Italo Calvino. És la ciutat virtual, d’adreces d’internet i telèfons mòbils, la ciutat hiperconnectada a totes les xarxes de transmissió d’energia, informació i recursos. Potser per això, a la Fundació Ersília...
  • Servei Solidari som una entitat formada per persones atentes i sensibles a la realitat de les persones amb situacions d’exclusió social, que treballem des de la proximitat. Volem generar un canvi cap a una societat més justa, més igualitària i més lliure fomentant l’emprenedoria, la formació i la...
  • Fundació Tr@ms és una entitat sense ànim de lucre, declarada d'utilitat docent que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades a convertir la innovació com a element identitari de centre. S'han aconseguit nivells d'excel·lència en la implementació de...
  • GRINTIE-BLE és un subgrup que pertany al Grup de Recerca en Interacció i Influència Educativa (GRINTIE) de la Universitat de Barcelona. Sota la consideració que en les últimes dècades han canviat tots els paràmetres de l’aprenentatge humà, el grup aposta per una recerca que permeti innovar per...
  • El grup de recerca DIM-EDU (Didàctica, Innovació, Multimèdia) és una comunitat d'aprenentatge de professors, gestors educatius i especialistes d'empreses que fan servir les TIC per millorar ensenyament i aprenentatge, per investigar i compartir materials, coneixement, iniciatives,...
  • Induct és una empresa que promou la creació de comunitats innovadores. En el sector educatiu, acompanya processos de canvi i transformació de centres i institucions, utilitzant una metodologia participativa que implica a tota la comunitat educativa a detectar necessitats, generar idees i recollir...
  • L’IES CONSELL DE CENT és un centre públic que va iniciar les seves activitats el curs 1996/97, en el barri del Poble Sec, al llindar del Port de Barcelona. L’educació del jove i la formació personal són els pilars bàsics de la nostra tasca educativa. Considerem que l’educació en els valors és...
  • L’Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de Barcelona es va crear l’any 1969. L’ICE pot dur a terme les funcions juntament amb les facultats i escoles universitàries, departaments, instituts universitaris de recerca i altres unitats de la Universitat. Entre d’altres,...
  • Els estatuts de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) defineixen l’ Institut de Ciències de l’Educació (ICE) com una unitat bàsica que contribueix a la millora de la qualitat docent mitjançant, entre altres, la promoció de la millora i la innovació de l’activitat docent i la formació de...
  • Assumim les diferències individuals de capacitats i de maduresa i les seves repercussions en el procés d’aprenentatge. Així s’afavoreix la igualtat d’oportunitats, tot mirant de compensar les dificultats o mancances individuals per l’assoliment d’una formació bàsica comuna i estimulant les diverses...
  • El Laboratori d'Aplicacions Telemàtiques a l'Educació (L@te) té el seu origen en un grup de Recerca sobre Hipermèdia Distribuïda que va sorgir del Departament de Pedagogia l'any 1994 finançat per l'ICE (Institut de Ciències de l'Educació) de la Universitat Rovira i Virgili...
  • Ninus és un recurs tecnològic per a l’educació infantil basat en la projecció d’activitats i dinàmiques al terra que són controlades mitjançant la interacció natural de l’alumne. Ninus proporciona 4 maneres de treballar a l’aula: - Contes interactius Ninus. - Activitats...
  • Smilemundo neix l'any 2011 a Barcelona amb la voluntat de centrar l'esforç, coneixement tecnològic i creativitat del seu equip en l'elaboració d'eines educatives que, a través del joc i la innovació, serveixin per promoure valors socials. Som una organització sense ànim de lucre...
  • The Visual Suspects és un estudi creatiu, guardonat, situat a Barcelona amb col·laboradors afins arreu del món. Des de 2003, els nostres treballs es troben a la cruïlla entre la comunicació digital, la tecnologia, les narratives expandides i la sostenibilitat. El nostre equip ha treballat per a...
  • UdiGitalEdu és un grup de recerca emergent de la Universitat de Girona. El nostre equip desenvolupa projectes en els àmbits de l’Educació i la Tecnologia amb un enfocament marcadament multidisciplinar. Dissenyem activitats i tallers que barregen la Tecnologia, la Ciència i l’Art amb l’objectiu de...
  • La UOC és una universitat innovadora, arrelada a Catalunya i oberta al món, que forma les persones al llarg de la vida contribuint al seu progrés i al de la societat, alhora que duu a terme recerca sobre la societat del coneixement. El seu model educatiu es basa en la personalització i l'...