
COMDID: Estratègia formativa per al desenvolupament de la competència digital docent
Solucions que aporta i paraules clau

Sobre el projecte
La formació dels futurs mestres ha de trobar l’equilibri entre la formació teòrica i la pràctica, intentant que aquesta darrera sigui el més propera possible a la realitat que trobaran als centres educatius, un cop comenci la seva trajectòria professional. Aquesta realitat l’entenem com un context complex i canviant sobre el qual cal indagar per tal de transformar la pràctica a partir d’una anàlisi crítica i reflexiva que afavoreixi la innovació i la millora constants.
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Desenvolupadors de Tecnologia educativa / Investigadors acadèmics / Mestres - Docents

Àmbit
Educació No formal / Educació Formal

Fase
Consolidació
El repte
Dissenyar i desenvolupar una estratègia formativa i d’avaluació basada en la simulació de contextos i situacions reals, per afavorir el desenvolupament de la CDD en els estudiants de doble titulació del grau de mestres.
La solució
-----
La innovació
-----
L'impacte
-----
Per saber-ne més
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)