
Construcció d'un drone
Solucions que aporta i paraules clau
Sobre el projecte
Matèria: tecnologia 4t d'ESO
Amb el suport d'un expert els alumnes han construït dos drones a partir d'indicacions. S'han adquirit materials i eines. Han hagut de seguir tutorials (en anglès alguns), posar-se en contacte amb algun fabricant i analitzar manuals de funcionament (també en anglès).
Continguts treballats:
gps, ones de radio, estructures resistents, configuració d'aparells, bateries ió liti, ...
Avantatges: motivació, nous coneixements, autonomia, èxit!
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Estudiants / Famílies / Mestres - Docents

Àmbit
Educació Formal

Fase
Rèplica
El repte
Podem aprendre a través de la construcció d'un aparell d'actualitat tecnològica?
La solució
Davant d'aquest repte els alumnes han d'obrir diverses vies d'investigació: experts, tutorials, manuals, blocs, fòrums,...
La innovació
Connecta molt amb la realitat tecnològica del moment.
L'aprenentatge és a partir d'experiències documentades en medis com youtube, blogger,... no formals.
L'impacte
Alt grau de motivació dels alumnes.
Promou el treball en equip.
Incita a buscar informació fora de les aules.
Per saber-ne més
Enllaços
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)