
Gamificació: Un món per explorar (3r ESO)
Solucions que aporta i paraules clau
- Innovació
- Gamificació

Sobre el projecte
"Un món per explorar" és la gamificació del temari de Ciències Socials de 3r ESO dedicat a la geografia. La proposta és fer del grup aula de 3r ESO un conjunt d'equips d'exploració organtzat per un comandament interestel·lar preocupat per la situació del Planeta. Així, cada equip d'exploració ha d'investigar sobre diferents aspectes: què menja l'espècie humana? quines són les seves fonts d'energia? com es relacionen? Tot a partir del web: http://www.mariasabiote.wix.com/unmonperexplorar
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents

Àmbit
Educació Formal

Fase
Pilot
El repte
Em vaig trobar amb tres classes de 3r ESO abslutament desmotivades sobre l'assignatura de Ciències Socials i amb un alt nivell de suspens.
La solució
Un procés de gamificació de tot un temari de l'assignatura de Ciències Socials incorporar un ventall divers de metodologies participatives d'aprenentatge significatiu
La innovació
Incorpora un ventall de noves metodologies didàctiques sota l'excusa de la gamificació
L'impacte
La gamificació proposada ha permés superar la desmotivació de 3 grups de 3r ESO respecte l'assignatura de Ciències Socials.
Per saber-ne més
Veure el web: http://mariasabiote.wix.com/unmonperexplorar i el bloc: parlemdecoses.wordpress.com
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)