Sobre el projecte

Xarxa de grups que, sota el paraigües de Rosa Sensat, estan repartits per Catalunya. L'objectiu és innovar la metodologia general de les aules i les escoles des de la didàctica de les matemàtiques. Es treballa sota una metodologia activa amb un enfocament crític que didàcticament evoluciona des de la “vivenciació” a l'abstracció i generalització dels fenòmens passant de la “vivenciació” a la manipulació, la simbolització i abstracció.

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Administració Pública / Mestres en actiu / Equips directius / Mestres en actiu / Mestres - Docents / Mestres en actiu
Àmbit
Educació No formal / Educació Formal
Fase
Rèplica

El repte

Potenciar un canvi conceptual de l'educació vers una formació crítica i activa.

La solució

Generar un equip dinamitzador per fer front a les demandes que es reben de crear nous grups.

La innovació

Per aportar una visió novedosa en la didàctica de les matemàtiques integrant la vivenciació, previ a la manipulació, com a punt clau de l'aprenentatge. Per les transformacions que es generen en les escoles a nivell estructural, didàctic i conceptual.

L'impacte

Els grups que es van constituint anualment es van ampliant comarca a comarca i en aquests moments tenim demanda d'ajudar a implementar el projecte en diverses comunitats de l'Estat Espanyol i a Andorra.

Per saber-ne més

A xarxes socials trobareu el Grup "A+A+" a Twitter amb @amesamescat i al web www.amesames.cat.

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives