
Programem des del coaching
Solucions que aporta i paraules clau
- Programació d'aula
- Unitats didàctiques
- Programció d'aula
- Unitats didàctiques

Sobre el projecte
Conèixer les tècniques i habilitats en coaching i, sobretot, disposar de recursos, materials i activitats inspirades en la metodologia dels processos de coaching facilitarà:
1) Als docents-tutors, l’adquisició d’un nou rol a l’aula per tal que puguin esdevenir veritables potenciadors del talent del seu alumnat, generadors de motivació i implicadors en la presa de decisions.
2) A l’alumnat, el descobriment i l’exercici del seu potencial i guanyant en recursos, autonomia i autoestima.
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Equips directius / Mestres - Docents

Àmbit
Educació Formal

Fase
Consolidació
El repte
La programació d'unitats didàctiques des de la "filosofia coaching" proporciona un canvi de perspectiva per a l'alumnat i el professorat, fent-los més conscients, responsables i autònoms.
La solució
Redissenyar el model d'unitats didàctiques incloent l'esquema del procés dialògic del coaching.
La innovació
Per incloure metodologies i eines provinents de la PNL, la neurociència, les intel·ligències múltiples i l'educació emocional.
L'impacte
Canvi del rol docent, responsabilitat de l'alumnat, implicació i motivació.
Per saber-ne més
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)