La utilització de rúbriques facilita l'avaluació d'activitats competencials. Els alumnes poden conèixer els criteris amb que seran avaluats i, per tant, poden autoavaluar-se.
Si aquestes...
Montserrat Jiménez Vila
Àmbits educatius i paraules clau
Sobre mi
Al cap de la Direcció Pedagògica durant temps i actual professora d’anglès (Secundària). Acompanyo els alumnes en la tasca de poder trobar respostes a les qüestions que han i hauran de saber respondre més enllà de l'escola. L’“aula” esdevé avui un entorn flexible i amb accés directe a tot el que passa fora el centre. Els nous reptes qüestionen el rol tradicional dels que intervenim en processos d'aprenentatge. Treballar per projectes, cercar aquells objectius compartits, incentivar competències i fer-ho prenent l'alumne com a protagonista. Acompanyem el procés que ha de facilitar el canvi cap a una metodologia integradora, participativa i oberta a les necessitats de la societat canviant. He aconseguit incentivar equips per tal de caminar cap a nous models pedagògics, compartir experiències amb docents d'altres centres i acompanyar processos de canvi però, sobretot, il·lusionar alumnes.
Posa't en contacte
Què vull solucionar?
- > Competències creatives, digitals i comunicatives
- > Metodologies actives d'aprenentatge
- > Avaluació per a l'aprenentatge
- > Innovació didàctica
Què ofereixo?
- > Crear o participar d'una xarxa/grup d'innovació temàtica
- > Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
- > Transferir o testar una innovació desenvolupada
Què busco?
- > Crear o participar d'una xarxa/grup d'innovació temàtica
- > Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
- > Transformar centres educatius
Descobreix i valida les meves experiències d'innovació
Mobile History Map és un projecte de georeferenciació col·laborativa del patrimoni cultural (material i immaterial) recollit per les escoles de Catalunya, amb la finalitat que la ciutadania el pugui...
PUNTUA
La classe capgirada (flipped classroom) és una metodologia que consisteix en invertir la metodologia tradicional. Així, a l’hora de fer els deures es prepara la classe de l’endemà. En aquest cas, per...
PUNTUA
- 1 de 2
- següent ›
Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren
"The Transformation Society" és una organització virtual i deslocalitzada, orientada a la gestió de la complexitat en diferents entorns tecnològics i comunicatius digitals, des d'enfocaments estratègics i organitzatius. L'...
Institut de nova creació. Hem començat el curs 2015-2016 amb dos grups de primer d'ESO.
A l’institut Salas i Xandri pensem que el protagonista de l’aprenentatge és l’alumne i no el professor. Per això, impulsem i prioritzem metodologies...
Altres innovadors, institucions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)