En aquest pilotatge vam fer una prova d'esforç de la tecnologia 3D aplicada a la màxima diversitat possible de matèries (i no només a tecnologia, amb la que tradicionalment se la relaciona). Vam...

Salvador Ferré Benedicto
Àmbits educatius i paraules clau
- Educació científica

Sobre mi
Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell d’administració i de legislacions) que han d’anar de la mà. La innovació, a més, ha de tenir un enorme component social. A nivell professional, a banda de defensar la tesi, he escrit i editat llibres educatius (més de 25 llibres de text «analògics» i digitals) i llibres i articles de divulgació. He estat 7 anys coordinador editorial de la producció de llibres de text digitals. Actualment codirigeixo Eduscopi, una empresa amb la clara voluntat d’estendre i potenciar la innovació en educació a través del disseny de projectes, recursos i estratègies a mida i de la formació en diferents àmbits.
Posa't en contacte
Què vull solucionar?
- > Competències creatives, digitals i comunicatives
- > Educació al llarg de la vida
- > Aprenentatge personalitzat
- > Aprenentatge social i cooperatiu
- > Competències docents
Què ofereixo?
- > Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
- > Desenvolupar una innovació tecnològica
- > Participar en la creació d'un nou projecte innovador
- > Desenvolupar una innovació didàctica
- > Assessorament expert per centres i projectes innovadors
Què busco?
- > Difondre una innovació
- > Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
- > Transferir o testar una innovació desenvolupada
- > Desenvolupar una innovació didàctica
Descobreix i valida les meves experiències d'innovació
Pilots especialment dissenyats per introduir la Ciència Ciutadana a les escoles adaptant-se a l’ordenació curricular vigent.
Els professors i alumnes participants formaran part d’un projecte de...
PUNTUA
Concurs escolar de disseny de videojocs científics per a alumnes de 5è i 6è de Primària de la Generalitat de Catalunya
PUNTUA
- 1 de 2
- següent ›
Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren
Altres innovadors, institucions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)