Formació permanent

INNOVADORS

  • Docent 3.0: Mestra de primària, ludificadora, especialista digital. Perfil professional "JocaliaEDU". Google Certified Educator Level 1. Inquietuds per la innovació educativa. Crec en la ludificació com a estratègia per a integrar i afavorir el treball competencial i cooperatiu a les...
  • Apassionada de la innovació i formació educativa. Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge. Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
  • Sóc una docent implicada en generar canvis (mindware). Per a mi la innovació educativa s'assoleix ensenyant amb emoció i en competències emocionals. Al llarg de la meva trajectòria professional he aconseguit una retroalimentació viva en noves iniciatives educatives.
  • Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
  • Professor de plàstica vocacional, defensor de la escola pública i creador d'aplicacions multimèdia, cursos telemàtics i diversos materials. Preocupat per la inclusió. La innovació, tecnològica o no, no s'ha de contemplar com l'objectiu final de la nostra feina. Aquest no ha de ser “...
  • Em defineixo com una docent inquieta, creativa i col·laborativa. Per mi la innovació és cercar noves eines i mètodes quan els coneixements de sempre no em funcionen per donar respostes ajustades, sostenibles i justes ( al grup classe, a l'equip/organització, a les persones individualment)....
  • Persona amb una formació diversa, enginyer i humanista, que treballa com a professor i pedagog, on vaig arribar-hi per convicció i ganes de treballar per una societat millor. M'agrada, m'apassiona i em mou el desig de fer dels centres educatius un lloc on es visqui i es treballi de manera...
  • Mestre, psicopedagog i doctor en multimèdia educativa. Investigador i consultor en innovació educativa, interessat en els espais de creació i experimentació i tecnologies aplicades a l'educació. Aprenent; el centre de tot, per mi, és l'aprenentatge. Entenc la innovació com la manera de...
  • Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
  • Sóc activa, curiosa, impacient, ordenada i una mica addicta a la feina. La muntanya i la natura són la meva passió. No sé estar-me quieta i m'agrada alimentar la gent. Crec que l'educació ha de posar el talent al servei del compromís social: ha de servir per formar persones competents...
  • Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
  • Sóc una persona que creu que sempre podem millorar les propostes que fem als alumnes per ajudar-los a aprendre. Actualment sóc cap del Dept. d'Ed. Infantil de Jesuïtes-Bellvitge. La meva visió de la innovació és que una cosa només és “IMPOSSIBLE” fins que algú troba la manera de fer-la “...
  • Sóc una persona essencialment creativa i amb una visió polièdrica del món de l’educació. Independent, lliure, compromesa, crítica i reflexiva. Treballo per propiciar canvis i millores educatives, convençuda que és possible fer-ho. M’importen les persones, i intento contribuir a fer emergir el...
  • Sóc doctora en Psicologia de l'Educació i Llicenciada en Psicologia Clínica. Actualment sóc la coordinadora del Grau d'Educació Infantil de la UAB. Formo mestres, faig formació permanent i investigo en temes educatius (Famílies, Xarxes, Aprenentatge i Servei). Per fer-ho formo part de...
  • Sóc mestra des de l'any 1982 a la xarxa d'escoles públiques i mestra de l'escola Riera de Ribes. Actualment sóc mestra de primària i vinculada a l'ICE de l'UAB. He ocupat càrrecs de gestió i directius. Sóc una persona apassionada per la descoberta del com aprenem les...
  • Em considero una persona amb l'actitud de qui sempre aprèn, obert a la sorpresa i a saber admirar. Per a mi innovar és voler canviar per millorar i donar un millor servei als infants i joves. Penso que ens cal innovar amb sentit, sabent el que cerquem i on volem apuntar. Innovar és també...
  • Aprenc constantment i ajudo a aprendre tant com puc. M'interessen les persones; processos i mecanismes que ens fan aprendre i superar-nos; l'educació com a estratègia transformadora de persones i societats; les tecnologies i les xarxes socials com a mecanismes impulsors de millora; els...
  • Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit, sobretot, aprendre. Sóc docent de secundària des de fa uns vint-i-cinc anys i he trepitjat molts centres. Aquest món m'ha portat a explorar moltes metodologies. Vaig començar com a professor de Ciències i ara el meu perfil és interdisciplinar....
  • Pedagoga especialista en creació de continguts didàctics, disseny de metodologies educatives i gestió de projectes formatius. Em trobareu a la xarxa com @acanelma. També formo part d’All VR Education (@all_VR_edu), projecte centrat en la Realitat Virtual immersiva d'ús educatiu. Em defineixo...
  • Faig de mestre des de fa temps i he tingut la sort de trobar en el meu camí grans mestres que m'han fet qui sóc. Inquiet, compromès, convençut que cal fer la feina que fem i que sovint cal anar a la contra Innovar per a què?, innovar per a qui? amb quina intenció? al servei de què?La...
  • Docent reflexiva, curiosa, creativa, sistèmica, constant, 'out of the box', aprenent 360º, amb ganes de contribuir a un món millor... Innovació = El repte constant d'avaluar i reajustar la pràctica educativa en tots els àmbits per tal de millorar la qualitat de l'educació...
  • Soc pedagog, periodista i sociòleg. He tingut el privilegi de treballar 38 anys com a periodista educatiu a la revista "Cuadernos de Pedagogía", una atalaia excel-lent per conèixer l'estat d'opinió educatiu, el sistema educatiu, i la realitat quotidiana dels centres i aules, i...
  • Directora pedagògica de la Fundació Escola Vicenciana. Directora de l'escola Solc Nou. Creativa, comunicadora i amb esperit emprenedor. Apassionada per l'educació i el món social. Destaco la importància d'unir l'èxit escolar amb el compromís social per ajudar a millorar l'...
  • Com a tècnic audiovisual, la meva experiència està darrere de professors i docents, amb interès en compartir el coneixement. Des del suport tècnic, so i projecció de continguts en esdeveniments i cursos presencials, a la digitalització i distribució virtual en plataformes privades de continguts i...
  • Sóc una dona de dos mons: professora i escriptora, lingüista i educadora, creadora de projectes i formadora. Des de fa vint-cinc anys participo en projectes d'innovació educativa a Catalunya i l'Argentina. He coordinat la creació de continguts a l'Àrea de Comunicació del...
  • Com et defineixes? Pare, Mestre i Apassionat per la Dimensió Europea de l'Educació. Investigador i Innovador en Estructures d'I+D d'Institucions Educatives. Quina és la teva visió de la innovació? La Innovació és un espai/entorn/sistema d'oportunitats de millora,...
  • Necessito estar sempre aprenent, processant i deliberant pensaments i idees. M’encurioseix la relació Ser-Món, és l’aliment del meu ànim. Crec que és inevitable no tenir en compte la praxi de la innovació. Tot es transforma, per tant, és imprescindible la mirada des de prismes diferents,...
  • Sóc una persona que gaudeix fent el que fa, amb il·lusió i amb el convenciment de que una altra escola és possible. Em miro la innovació com una oportunitat de que l'escola s'adapti al perfil d'alumnes que tenim a les escoles i que no són més que el reflex del món actual, un món que...
  • Sóc químic, pedagog i ensenyo informàtica. Sóc professor titular a IQS Universitat Ramon Llull i dedico la meva recerca a la millora de l'aprenentatge en disciplines específiques especialment de l'àmbit científic (química, fisica...). Al llarg dels darrers anys, m'he dedicat al...
  • Professor, biòleg, escriptor. Fa uns trenta anys que em dedico a la docència, aprenent dels meus alumnes i companys, i em podria definir com inquiet, curiós i inconformista. El meu camp és l'educació científica i he fet recerca sobre aquesta. Em motiva participar en projectes que integrin la...
  • Sempre he volgut ser mestra, i em sento afortunada de ser-ho i d'haver pogut explorar la força de l'educació, per avançar en l'equitat, des de diferents àmbits professionals. Tinc experiència en formació de formadors, en acompanyament com a metodologia d'assessorament, en...
  • Sóc una persona entusiasta, emprenedora i amb ganes de canviar el món a través de l' educació, porto més de 30 anys dedicada a la docència i ara lidero un moviment de reforma educativa arreu de món. Crec en un canvi sistèmic de l'escola a partir de la formació del professorat en l'...
  • Professora de català a l'IES La Melva, codirectora del Màster en Literatura en l'era digital i professora de Lectura, didàctica i TIC i Literatura digital. Membre d'1entretants. Sóc crítica, lluitadora i implicada: l'educació és un espai privilegiat des del qual s’ha de...
  • Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell...
  • Docent de Visual i Plàstica a l' ESO i el Batxillerat Artístic. Formadora Magnet. Ferma defensora de la creació artística i el seu potencial dins l' àmbit educatiu. L'art m' aporta criteri, em remou, m' emociona, em fa pensar, em fa crítica i m' aporta el sentit...
  • Sóc professora d’Educació Visual i Plàstica (EVP) i promotora d’un Batxillerat Artístic a St. Paul’s School. Nascuda als EEUU, dono les classes d’art en anglès des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Imparteixo tant EVP com Tecnologia-Plàstica a l’ESO i Dibuix, Disseny i Volum a Batxillerat....
  • Sóc Professora de Ciències Experimentals de Secundària i Batxillerat. Biòloga de formació, educadora de vocació. La pràctica en l’àmbit escolar és el que m’ha anat definint com a professora. Entenc l’educació com l’oportunitat de participar en el fantàstic procés de fer créixer persones. Amb un...
  • Em defineixo com a "Humanist Nerd". La meva visió de la innovació és la de trobar o identificar connexions que ningú no ha notat encara, descobrir o obrir el camí a algú per descobrir, i identificar i afavorir les veritables emergències de les situacions complexes i caòtiques. Considero...
  • “Mare-d'infants-sense-llibre-d'instruccions”. L'escolarització de les meves filles va significar la descoberta de la meva passió per l'educació i de grans professionals amb els que actualment col·laboro. I així, d'una inquietud personal he decidit fer un projecte...
  • Persona lluitadora per l'equitat educativa. Crec que treballar compromesa amb l'educació és actuar conscientment en el món per col·laborar en la seva transformació. La meva visió de la innovació educativa passa per la investigació en la metodologia personalitzadora que genera compromís...
  • Mestre en àmbits escolars formals i educador en àmbits socioeducatius. Formador de formadors i investigador per a la millora de l'educació dels infants i adolescents i les seves famílies. La innovació l'entenc com un procés permanent de reflexió en els llocs de treball amb perfils...
  • Tècnic de formació permanent (tutoria, orientació, convivència i inclusió) a l'ICE (UB) i professor associat de la Facultat d'Educació; m'encanta acompanyar en els processos de canvi, individuals o d'equip. La meva mirada està impregnada del model sistèmic. La innovació parteix...
  • Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
  • Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
  • Sempre m'ha agradat fer les coses d'una manera diferent: al llarg dels anys ha estat una constant la necessitat de dissenyar i desenvolupar projectes que emocionin, que inspirin i que transformin la societat. Ho he fet des de la docència, l'edició i la gestió de projectes, i...
  • Dra. en Ciències Químiques. Professora Titular d'Universitat (Enginyeria Química) de la Universitat Politècnica de Catalunya. Co-directora de l'EXPLORATORI dels recursos de la natura. Apassionada de les pràctiques STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques). La innovació...
  • Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
  • Mestre. Antropòleg. Educació Digital. Autor de #LaFamíliaenDigital (EUMO), #ConnectatperAprendre (RosaSensat) & #AprendizajeSocialyPersonalizado (UOC). Innovar, a més d'aportar novetat, ha d'aportar valor. Cal aprofitar les oportunitats de les noves tecnologies i vèncer la...
  • Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
  • Em defineixo com un persona curiosa, amb ganes de conèixer sempre més i vocació de servei. Crec que parlar d'innovació com a element diferencial ja és caduc. Simplement qui no innova va desapareixent del mapa. En la meva trajectòria professional he sabut fer de la meva passió la meva feina....
  • Professora d'informàtica, formadora del Departament d'Ensenyament i dinamitzadora del projecte Implica’t+. Em considero una persona lliure, responsable, activa, treballadora i inquieta. M’agrada estar al dia de les novetats per això intento formar-me contínuament. Dedico part del meu...
  • La convivència amb vuit germans i les diferències lingüístiques i culturals dels meus pares m’han fet interessar en els reptes de la conciliació i la resolució de problemes per la construcció col·lectiva de coneixement. Estic interessada en la recerca com a font de millora social, i en la...
  • Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta. Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals. He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
  • Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya. Actualment el meu interés pel joc m...
  • Sóc Mariana Martínez Carlevaro. Treballo a la Fundació Jesuïtes Educació i estic realitzant el Doctorat en Educació a la Universitat Ramon Llull. Sóc uruguaiana, màster en Innovació Educativa i TIC, llicenciada en Física i professora d'anglès. Actualment treballo com a especialista de disseny...
  • Sóc una entusiasta de l'educació com a eina de transformació i millora social. Des de la classe de matemàtiques i ciències, l'equip psicopedagògic i directiu, la docència universitària, la formació al professorat i l'acompanyament a centres, he procurat posar sempre passió en la...
  • Sóc investigador en e-learning i innovació docent a l’eLearn Center de la UOC. M’interessen l’ús de la tecnologia digital a l’ample i al llarg de la vida i el seu impacte en l’aprenentatge, els PLE, les tendències educatives del segle XXI i la creació de noves modalitats formatives i pedagogies...
  • Psicòleg, educador i investigador predoctoral en l'àmbit de la Psicologia de l'Educació. Faig recerca amb el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona i sóc monitor d'esplai els dissabtes. Em considero una persona apassionada i inconformista amb ganes de contribuir amb la meva...
  • Sóc una persona apassionada i convençuda que la humanitat és capaç de millorar a través de l’educació. Totes les persones mereixem gaudir d’un desenvolupament ple. Sempre tenim dret a una altra oportunitat més. La innovació és una actitud permanent per observar la realitat, i cercar idees i...
  • Mestra d'educació primària, professora de música i estudiant de psicologia. Actualment estic desenvolupant la meva tesi doctoral en el grup d’investigació GRINTIE, on col·laboro en els projectes d’investigació que estan desenvolupant. Sóc una persona activa, reflexiva i crítica amb ganes d’...
  • Responsable de l’àrea de Recerca Aplicada de l’eLearn Center. Interessat en l'ús de recursos educatius en obert i la desaparició de les barreres entre l'educació formal i la informal, en el context de l'educació superior a distància i mediada per la tecnologia. Tot això utilitzant...
  • Aprenent constant i apassionada per la transformació educativa. Doctora en Educació i TIC (UOC). Màster en e-Learning (UOC). Professora a l'Institut Nàutica de Barcelona i formadora docent. Innovar suposa aportar valor, sortir de la zona de confort i acceptar l'error com a oportunitat d...
  • Sóc una persona inquieta, inconformista i buscadora. Crec en la formació permanent com a base de creixement personal i professional, necessito la tribu per avançar. Treballo des de fa 22 anys a la mateixa petita escola Sagrat Cor que pertany a la Fundació Escola Vicenciana. He treballat dotze anys...
  • Docent amb 20 anys de carrera a diferents etapes educatives, combinant l'educació artística amb l'anglès i les tecnologies de l'informació i la comunicació. Apassionat de la ludificació i l’Aprenentatge Basat en Jocs, Problemes o Projectes; la integració eficient i significativa de...
  • Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible. Crec que la...
  • Mestre de primària, psicòleg, amb fòbia a la monotonia i molt afortunat amb la meva feina. Absolutament decidit a fer que cada dia a l’aula sigui diferent i a fer viure l’aprenentatge als meus alumnes amb la mateixa passió amb què jo ho faig. Disposat a fer de l’aula un laboratori on anar provant...
  • Mestre i, actualment, director de l’Escola Anglesola de Barcelona. Em defineixo com una persona entusiasta pel món de l'educació i amb ganes de fer canvis constants. Pel que fa a la meva visió de la innovació, considero que és important estar obertes a noves maneres de fer i de mirar el món....
  • Artesà del vincles entre persones, fugitiu de la zona de confort i aspirant a líder col·laboratiu. Treballo a la Federació d'Associacions de Pares i Alumnes de Catalunya per a l'èxit educatiu de les nenes, els nens i els joves. Crec en la innovació com una drecera eficaç, sostenible i...
  • Tot i que fa uns anys que no estic a l'aula, el meu pas per l'escola va deixar-me un impacte tan important que em sento mestre allà on vaig, faci el que faci. Innovar forma part d'un procés permanent de reflexió sobre la pròpia pràctica, ha d'estar molt ben contextualitzat, i ha...
  • Facilitador, reflexiu i comunicatiu. Sempre, des de diferents vessants, he estat vinculat al sector educatiu i pedagògic. He gaudit i après de les vivències que del món del lleure, l'acció social i la formació formal i no-formal, enriquint-me de les possibilitats que ofereixen cada context....
  • Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
  • Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
  • Vital, compromesa, apassionada de l'aprenentatge i de l'educació, empàtica, honesta, clarament enfocada a l'acció, són algunes de les característiques confessables que em caracteritzen. Després de 15 anys exercint d'advocada i vivint literalment "del dret" la vida ho...
  • Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
  • Doctor enginyer de telecomunicació, professor del Dept. d'Enginyeria Electrònica de la UPC i ferm convençut del paper transversal de les TIC. Les TIC han esdevingut una eina present en la majoria de les nostres activitats, inclosos el lleure i l'ensenyament. S'han convertit en una...
  • Psicòloga educativa i sanitària. Especialitzada en Educació Emocional, Intervenció Familiar i processos d'aprenentatge.
  • Sóc mare, mestra i pedagoga. Tinc el goig de treballar amb educadors (mares, pares, mestres, professores... directius) i he elaborat algunes idees i propostes per treballar la confiança entre docents i famílies com a base d'un nou estil de relació Família/Escola. Les he presenta en el llibre...
  • Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
  • Politòleg i sociòleg, sovint vinculat a l'educació i les noves tecnologies. Cofundador d’Educaonline, desenvolupadors del portal Educaweb.com (primer especialitzat en educació i orientació acadèmica a Catalunya i Espanya); director durant la creació del CETEI i actual director del gabinet...
  • Sóc una persona, per vocació i professió, dedicada a l'educació i a la seva innovació. Això m'ha portat a conèixer i participar en la majoria d'etapes educatives i institucions públiques i privades. Treballo per aquest objectiu tant a la Facultat de Ciències de l'Educació a la...
  • Mestra, filla i neta de mestres. Vaig cursar la carrera de Magisteri (la meva vocació), Filosofia i Lletres, Psicologia i Filologia Catalana a Barcelona. Sempre en la meva docència he complementat teoria i pràctica, donada la meva vessant didàctica. La innovació és producte d’una actitud de...
  • Persona interessada en la innovació tecnopedagògica i noves eines d'aprenentatge, que proporcionin a la ciutadania elements per desenvolpar una personalitat plena, creativa, crítica i conscient de les seves potencialitats. Noves eines educatives per formar persones en els valors de sempre.
  • Sóc una persona implicada en el canvi de les persones, que vol acompanyar als professionals a aconseguir els seus objectius. Ja fa més de 6 anys em dedico a ajudar als professors, directors i equips directius, tant amb formació com amb sessions de Coaching i PNL. Ja fa anys que treballant amb...
  • Professora de secundària immersa en les TIC i secretària general de l'Associació Espiral: Educació i Tecnologia. Reconec la necessitat d'un canvi profund a l'educació on la tecnologia ajudi a una metodologia activa i innovadora que permeti a l'alumne ser protagonista del seu...
  • Sóc mestre a l’Escola Projecte de Barcelona. M'agrada la programació d'ordinadors a l'aula i la robòtica educativa. Quan tenia 10 anys un mestre em va descobrir el LOGO de Seymour Papert. Ara, uns quants anys més tard, m'agrada compartir les meves experiències i el què he après...
  • Sóc investigador vinculat a l'estudi dels mitjans de comunicació, la salut i la infància. Treballo orientat en el disseny, execució i avaluació de projectes de comunicació per al desenvolupament com a oportunitat d'innovació social. Entenc la innovació com a punt de trobada, reflexió i...
  • Habito a les interseccions entre les ciències, l’art, la tecnologia i la societat, on gaudeixo compartint coneixement i projectes a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB i al Citilab, una antiga fàbrica tèxtil de Cornellà de Llobregat reconvertida en un Laboratori Ciutadà. Defenso que...
  • Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
  • Si haguera de dir una dita seria "Compartir és Crèixer", per aprendre, per avançar en tots els àmbtis de la vida i la innovació és el camí per repensar allò que has fet i realitzar propostes de millora; sense innovació no hi ha avanç. Al llarg de la trajectòria professional hem...
  • Periodista i educadora social. Màster Oficial en Educació i TIC, postgrau en mediació familiar, mediadora comunitària. Especialista en l'ús educatiu i social de les TIC, treballo com a consultora i formadora de formadors i docents. Per a mi, innovar és buscar noves solucions als problemes de...
  • Docent des de 1979 i professor d'Informàtica (FP) amb destinació a l'Institut Vidal i Barraquer. Actualment treballo com a tècnic docent a la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Tarragona i a l'Àrea TAC del Departament....
  • Professor de Física i Química, Tecnologia i Matemàtiques, especialitzat en la incorporació de les TIC en els processos d'aprenentatge, com a eines que aporten noves possibilitats i afavoreixen un canvi metodològic. Actualment realitzo tasques d'assessorament a centres i docents. La...
  • Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
  • Em semblo un “explorador” que va trobant regularitats; obert, flexible, senzill, empàtic. Penso que tinc algunes conviccions sòlides difícils de ser modificades i, alhora, la vida m’ensenya que fins i tot allò més profund pot variar. Una innovació seria situar una idea, una acció, un comportament...
  • Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....
  • Químic d’estudis i amb 20 anys d’experiència en la docència, el meu tarannà i la meva formació científica m’han portat a ser una persona inquieta, amb l’esperit de preguntar-me què passa al meu voltant i què puc fer per millorar-ho. En l’àmbit docent em pregunto sobre els processos mentals que...
  • Em defineixo com un persona apassionada de l'educació, creativa, compromesa i amb un gran interès per generar projectes transformadors amb l'objectiu de millorar les nostres escoles i la nostra societat. Per a mi la innovació és l'adaptació constant als alumnes i a aquest món...

EXPERIÈNCIES

  • #entredocents és un espai de debat educatiu obert a la participació per intercanviar experiències i reflexions pedagògiques. Les sessions són cada dilluns de 21:30 a 22:30 a Twitter Spaces, un servei per tenir converses d'àudio en directe a la xarxa social Twitter.
  • El nostre esperit és compartir i crear plataformes privades dedicades per a professionals, investigadors i estudiants, per l'ús, creació i administració de recursos digitals. Complementar el desenvolupament del treball en línia. No perdre els continguts i generar comunitats online...
  • Educaweb.com és el primer portal d'orientació acadèmica i professional creat a l'Estat Espanyol, el 1998, fa gairebé 20 anys. El portal, a més de contenir una enorme base de dades amb l'oferta formativa educativa de l'Estat, ofereix tot un seguit de guies multimedia per orientar...
  • Formació de formadors i formadores a través de sessions formatives distribuïdes al llarg del curs escolar en les quals es treballa tot allò que un/a formador/a de persones joves i adultes migrades ha de conèixer per desenvolupar amb èxit la seva tasca. Així, treballem algunes de les diferents...
  • La innovació educativa és clau des de la formació del professorat. Des del màster de formació de professorat de secundària que s'imparteix a la nostra Universitat (especialitats de tecnologia i formació professional), hi cerquem reunir tecnologia, creativitat i innovació tant en els treballs...
  • "La Caja Misteriosa" és una experiència educativa dissenyada pel projecte breakoutedu. En el joc, els alumnes han d'aconseguir obrir caixes tancades amb diverses claus, combinacions numèriques i candaus a partir de diversos enigmes i trencaclosques. En el vídeo mostrem un resum de l...
  • Ments Globals és una plataforma educativa amb un extens repositori d’eines digitals. Volem facilitar l’accés i ús a noves formes de comunicar en un món en constant transformació. Formació personalitzada amb Eines Digitals per millorar les comunicacions de la Comunitat Educativa. Complementar la...
  • La nostra Fundació té com a marc un model que compta ja amb dotze anys d’aplicació i èxit: l’Ecologia Emocional i que vincula EMOCIONS I VALORS amb les àrees d’actuació. Això permet solidesa en l'orientació de les accions que s’emprenen tenint una exquisita cura del món emocional de la persona...
  • Un petit poble situat en un país en vies de desenvolupament s’enfronta a temps difícils. Alta desocupació, augment de la mortalitat infantil, baixa esperança de vida... Un dia, un inversor procedent d’un país desenvolupat hi arriba amb una proposta per construir-hi un hotel. Què és el millor per a...
  • Per promoure la transformació educativa: 1) participem activament en fòrums i xarxes de networking de professionals innovadors de dins i fora del món educatiu, com INUSUAL network o The Capsuled; 2) al nostre catàleg d’experts integrem professionals de l’educació proclius a la innovació i actius...

INSTITUCIONS

  • L'Institut d'Ecologia Emocional forma part de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, entitat referent en el sector del Creixement Personal i desenvolupament emocional humà. La nostra missió és donar a conèixer les propostes de l'Ecologia Emocional, desplegar-les i aplicar-les en les...
  • Activitum és un projecte impulsat per professionals de l’educació des del convenciment que, per tal d’adaptar l’educació als canvis del nostre temps, és imprescindible implicar-hi tots els agents de l’entorn. El portal activitum.cat és un recurs per expandir els límits de l’aula a un món més global...
  • El BES és un equip intergeneracional de professionals dels camps de la psicologia, l’educació i l’art que treballem des del 2005 per procurar espais de benestar en els àmbits de convivència de les famílies i els professionals que treballen amb elles. Els dispositius que utilitzem provenen de...
  • Citilab és un centre per a la innovació social i digital, a Cornellà de Llobregat, Barcelona. Explota i difon l'impacte digital en el pensament creatiu, el disseny i la innovació que sorgeixen de la cultura digital. Citilab és una barreja entre un centre de formació, un centre de recerca i una...
  • La Comissió de Formació és un grup de 4 entitats –EICA, Probens, MigraStudium i Servei Solidari– nascuda el 2011, dins del marc de la Coordinadora de la Llengua de l’Ajuntament de Barcelona, una plataforma d’entitats d’acollida sociolingüística que aplega més de 70 entitats. Treballem per...
  • La raó de ser de Coperfield for Social Good es ajudar a la generació d’impacte positiu a la societat mitjançant el disseny, facilitació i acompanyament de projectes i processos de canvi. Creiem que: les innovacions rellevants tenen més probabilitats de ser resultat d'un treball disciplinat de...
  • Ningú sap com serà l’educació del futur, però a eduscopi estem convençuts que la tecnologia, la innovació i la creativitat hi tindran un paper fonamental. I aquestes són les nostres raons de ser. Eduscopi neix de l'experiència acumulada en educació i divulgació dels seus fundadors, Salvador...
  • Desenvolupem un projecte educatiu, cultural i social que promou, a través de la participació, el dret a l’educació que tenen totes les persones al llarg de la seva vida, prioritzant els sectors més susceptibles d'exclusió social. Les activitats de l’Escola es basen en les capacitats de les...
  • Va néixer com a projecte territorial del Campus d'Excel·lència Internacional Barcelona Knowledge Campus (UPC-UB) i l'Ajuntament de Berga. La innovació que s'aplica consisteix en tractar tots els temes des d'un punt de vista transversal i interdisciplinari (mètode STEM)....
  • Fab Lab Barcelona és un dels principals laboratoris de la xarxa mundial de Fab Labs. Són tallers de fabricació i innovació a petita escala equipats amb màquines i tecnologies de fabricació digital per a la producció d'objectes, eines i dispositius electrònics, nascuts al centre de Bits i Àtoms...
  • Servei Solidari som una entitat formada per persones atentes i sensibles a la realitat de les persones amb situacions d’exclusió social, que treballem des de la proximitat. Volem generar un canvi cap a una societat més justa, més igualitària i més lliure fomentant l’emprenedoria, la formació i la...
  • GRINTIE-BLE és un subgrup que pertany al Grup de Recerca en Interacció i Influència Educativa (GRINTIE) de la Universitat de Barcelona. Sota la consideració que en les últimes dècades han canviat tots els paràmetres de l’aprenentatge humà, el grup aposta per una recerca que permeti innovar per...
  • El Grup de Treball SEDI (SADI en català) cerca un canvi de 180º del paradigma educatiu tradicional fent sevir un model sistèmic i sistematitzat d'avaluació dialògic i integrat com a eix vertebrador. Volem introduir-nos a les escoles tradicionals per demostrar científicament que una educació...
  • Induct és una empresa que promou la creació de comunitats innovadores. En el sector educatiu, acompanya processos de canvi i transformació de centres i institucions, utilitzant una metodologia participativa que implica a tota la comunitat educativa a detectar necessitats, generar idees i recollir...
  • Som un equip global i multidisciplinar que acompanya a centres educatius, professors, alumnes i famílies en el desenvolupament de tot el seu potencial a través de metodologies pedagògiques d'Alt Rendiment Educatiu (HPE-High Performance Education), des de l'educació infantil a la superior...
  • L'institut de Ciències de l'Educació és una institució de dret públic que té per objecte d'estudi el desenvolupament i millora de la formació permanent del professorat en tots els nivell educatius, de l'estudi i recerca sobre els processos de transició a través de projectes i l...
  • L’Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de Barcelona es va crear l’any 1969. L’ICE pot dur a terme les funcions juntament amb les facultats i escoles universitàries, departaments, instituts universitaris de recerca i altres unitats de la Universitat. Entre d’altres,...
  • Els estatuts de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) defineixen l’ Institut de Ciències de l’Educació (ICE) com una unitat bàsica que contribueix a la millora de la qualitat docent mitjançant, entre altres, la promoció de la millora i la innovació de l’activitat docent i la formació de...
  • L'Institut Químic de Sarrià (URL), centre de la Companyia de Jesús, és un dels centres universitaris amb més prestigi dins del panorama acadèmic i científic nacional i internacional. Inaugurada com a institució docent el 1905, l'IQS és una institució de referència compromesa a donar...
  • Entenem l'educació com l'eina de transformació personal i social més poderosa que hi ha; per això, des del Coaching i les diverses formacions, acompanyem els educadors (mestres, famílies i/o equips) perquè esdevinguin facilitadors i catalitzadors de potencialitats en els seus alumnes i en...
  • El Laboratori d'Aplicacions Telemàtiques a l'Educació (L@te) té el seu origen en un grup de Recerca sobre Hipermèdia Distribuïda que va sorgir del Departament de Pedagogia l'any 1994 finançat per l'ICE (Institut de Ciències de l'Educació) de la Universitat Rovira i Virgili...
  • Des de MakeIt! Education formem a mestres i docents amb la finalitat que puguin fomentar i generar processos de canvi educatiu i pedagògic. Impulsem, dinamitzem, co-dissenyem i implementem formacions i projectes educatius basats en metodologies d’aprenentatge innovadores i centrades en els alumnes...
  • Som una empresa especialitzada en el joc com a element provocador d’innovació i transformació, que des del 1995 ajudem a tot tipus d’organitzacions a assolir els seus objectius. Ho fem mitjançant el disseny i la realització de projectes i propostes de comunicació, educació, dinamització i formació...
  • Smilemundo neix l'any 2011 a Barcelona amb la voluntat de centrar l'esforç, coneixement tecnològic i creativitat del seu equip en l'elaboració d'eines educatives que, a través del joc i la innovació, serveixin per promoure valors socials. Som una organització sense ànim de lucre...
  • "The Transformation Society" és una organització virtual i deslocalitzada, orientada a la gestió de la complexitat en diferents entorns tecnològics i comunicatius digitals, des d'enfocaments estratègics i organitzatius. L'objectiu és compartir coneixement, proposar actuacions i...
  • The Visual Suspects és un estudi creatiu, guardonat, situat a Barcelona amb col·laboradors afins arreu del món. Des de 2003, els nostres treballs es troben a la cruïlla entre la comunicació digital, la tecnologia, les narratives expandides i la sostenibilitat. El nostre equip ha treballat per a...
  • WÄRKS neix 4 anys enrere com a equip equilàter de creació de continguts i formació en noves tecnologies de personal docent amb un clar esperit innovador. Diverses constants defineixen el nostre estil pedagògic: una formació tècnica, la creativitat com a fet diferencial comú i 10 anys d'...