Apps

INNOVADORS

  • Emprenedora de projectes educatius a l'aula, m'agrada aprendre i compartir entre iguals i/o diferents per millorar la meva tasca docent i, en definitiva, l'educació. Per què crec que l'estudiant es mereix aprendre en les millors condicions. Per a mi, tot professor és innovador...
  • Estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació. Becari de la Senescyt - Equador. Practicant d'investigació en el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona. En la meva curta trajectòria en l'àmbit acadèmic he estat interessat en els temes relacionats amb les...
  • Sóc un pedagog, nascut a Barcelona, especialitzat en noves tecnologies aplicades a l'educació. Durant la meva trajectòria professional he treballat dissenyant i realitzant projectes i propostes formatives, de comunicació i dinamització integrant els avantatges de les noves tecnologies i...
  • Sempre m'he considerat una persona innovadora en la mesura que he intentat portar noves maneres de pensar i de fer a les organitzacions i a la gent amb la que he treballat. Per a mi, portar la innovació a les organitzacions és fer que aquestes s’avancin als canvis constants de l'entorn....
  • Enginyer i màster de direcció d’empreses de formació, em defineixo com una persona emprenedora amb una visió pràctica. Per mi, innovar és fer les coses de manera diferent perquè siguin més fàcils i accessibles per a la gent. En aquest sentit, la tecnologia és una eina que ens ha d’ajudar dins d’...
  • Mestre, llicenciat en Història de l'Art i formador de formadors. Actualment treballant a l'ICE de la Universitat de Barcelona com a responsable de formació. Des de fa molts anys, interessat en el canvi que les TIC, TAC i TEP (Tecnologies de l'Apoderament i la Participació) poden...
  • Em defineixo com a emprenedor cultural. Els últims anys he estat més orientat al món editorial digital. Ara estic liderant un projecte vinculat a la promoció de la lectura i hem creat una metodologia innovadora que li diem “Lectura Immersiva” que actualment utilitzen molts professors de forma...
  • Sóc pedagoga i doctora en educació per la Universitat de Barcelona, professora a la mateixa universitat als ensenyaments d'Educació i de Comunicació Audiovisual, i membre del Grup de Recerca Consolidat, Laboratori de Mitjans Interactius (LMI). Les meves línies de recerca i docència es centren...
  • Em defineixo com una persona apassionada de l'educació i la innovació tecnològica a les aules, autodidàctica en el que es refereix a la implementació i ús d'eines TIC a les escoles. Amb ganes d'aprendre cada dia tan personalment com professionalment. La innovació per mi és canviar...
  • Dra. a la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Pedagogia i màster d'Ensenyament i Aprenentatge en Entorns Digitals. Professora associada a la Facultat d'Educació de la UB, assignatures sobre tecnologia i comunicació de l'educació. Les meves línies de recerca estan relacionades...
  • Doctor en física teòrica i docent de matèries científiques (ed. Secundària). Realitzo formacions (eines web 2.0) i he desenvolupat recursos educatius digitals. Hi ha dos ingredients essencials per ser un bon docent: passió per allò que s'ensenya i respecte i estimació de alumnat. Crec que la...
  • Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys. He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal. Darrerament he...
  • Mestra i Cap del Departament d'Innovació de l'Escola Sant Gervasi Cooperativa. Sóc buscadora de projectes. Interessada en trobar solucions als nous reptes educatius i reflexionar sobre cap a on hem d'anar és un del meus objectius actuals. Aquesta recerca m'ha permès experimentar...
  • Sóc una apassionada de la tecnologia, la innovació, la creativitat i el joc! També sóc afortunada i gràcies a la meva feina com a professora de la UIC puc donar forma a aquestes passions. També sóc membre de l’equip Imathings. A les meves assignatures aplico la gamificació i intento endinsar als...
  • Sóc una persona dinàmica, implicada i atenta a les innovacions en el camp de l'educació. Malgrat la meva joventut, tinc experiència en la docència com a mestra en una escola d'Ed. Especial. M'agrada poder compartir amb els meus alumnes aspectes que van més enllà de l'eduació...
  • Sóc educador a l'escola FEDAC Sant Andreu i director pedagògic de secundària. Fa setze anys que em dedico a la docència i des de sempre he intentat arribar a tots als meus alumnes. Estic immers en una contínua revisió de la pràctica docent amb l'únic objectiu de connectar amb els nois i...
  • M'agrada utilitzar la tecnologia a l'aula. Crec en la experimentació com a base en l'aprenentage de les ciències. Em preocupa la desmotivació dels alumnes i la desconnexió entre aula i vida quotidiana. Sóc enginyer de formació de la branca química. Al llarg de la meva trajectòria...
  • Bibliotecària vocacional, he exercit en biblioteques ubicades en escoles d’adults (CFA/AFA) a Barcelona. Vaig dedicar el meu Treball Final de Màster a comparar la situació de les biblioteques dels CFA catalans amb els seus homòlegs a Canadà, Estats Units i Regne Unit. A més sóc una professional...
  • Apassionada de l'educació i la innovació, lluitadora incansable i emprenedadora. A part de mestra de primària i formadora de docents, sóc instructora de Being Energy, programa educatiu innovador per augmentar la salut i el benestar a través del moviment. Innovació és la transformació de l...
  • Docent des de 1979 i professor d'Informàtica (FP) amb destinació a l'Institut Vidal i Barraquer. Actualment treballo com a tècnic docent a la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Tarragona i a l'Àrea TAC del Departament....
  • Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport (URL), llicenciada en Psicopedagogia per la UOC i graduada en Magisteri d'Educació Infantil per la Universitat Internacional de la Rioja. Des dels inicis de la meva formació em vaig...
  • Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....

EXPERIÈNCIES

  • Pilots especialment dissenyats per introduir la Ciència Ciutadana a les escoles adaptant-se a l’ordenació curricular vigent. Els professors i alumnes participants formaran part d’un projecte de recerca científica real, estaran directament en contacte amb els investigadors implicats durant tot el...
  • El programa de matemàtiques dinàmiques GeoGebra permet visualitzar, representar i experimentar les matemàtiques. Es pot fer servir en qualsevol nivell educatiu i com a eina per a l'alumnat. És bàsic per a ajudar a l'alumnat a relacionar els conceptes i les idees de les matemàtiques amb el...
  • El Grup de Treball MITIC (Metodología i Innovació TIC), creat al ICE de la Universitat de Barcelona, es proposa fer una recerca metodològica i didàctica al voltant de les eines 2.0 per tal que els formadors de formadors i els docents les incorporin en la seva formació permanent. Ens proposem fer...
  • Mobile History Map és un projecte de georeferenciació col·laborativa del patrimoni cultural (material i immaterial) recollit per les escoles de Catalunya, amb la finalitat que la ciutadania el pugui consultar a través d'una app específica. L'app potencia el treball col·laboratiu amb...
  • mSchools Toolbox és un aparador en línia d'apps educatives i experiències didàctiques associades al seu ús a l'aula. Inspira i facilita l'accés a un contingut mòbil d'alt valor educatiu per a professors, estudiants i pares. La comunitat docent pot avaluar, classificar i...
  • Un treball al voltant dels monuments de la Rambla Nova de Tarragona realitzat per alumnes del CFGS d'Animació Sociocultural i Turística de l'Institut F. Vidal i Barraquer de Tarragona en col·laboració amb el CRP del Tarragonès, el Camp d'Aprenentatge Ciutat de Tarragona, l'...
  • Aquest projecte ha estat dissenyat per tres professors de Tecnologia de tres centres d'educació Secundària, membres de "Equip Robolot". L'alumnat de tecnologia de 4rt d'ESO dels tres instituts va realitzar el disseny, la construcció i decoració dels estadis i dels robots,...
  • ¿I si uséssim el mòbil com a tutor virtual, com un recurs complementari, addicional a la tasca tutorial “tradicional”, com a instrument ràpid per centralitzar la informació, per facilitar la comunicació, per donar suport, promoure l’auto-coneixement, comprendre i clarificar el seu entorn, ajudar en...

INSTITUCIONS

  • Clickart és una empresa que treballa per posar a disposició de les escoles del món, en un desplegament concèntric amb epicentre a Barcelona, Clickedu com a eina de gestió integral per, d’una banda, simplificar processos ja consolidats gràcies a l’ajut de la tecnologia i, de l’altra, desplegar-ne de...
  • Som una empresa jove que es planteja millorar la comunicació entre les escoles i les famílies mitjançant l'ús de noves tecnologies amb un doble objectiu: millorar la implicació de les famílies vers l'escola i reduir les tasques administratives dels centres. Quan parlem d'escoles ens...
  • Edpuzzle es una plataforma de video per a professors i alumnes. En quatre clicks, el profesor pot transformar qualsevol video public a YouTube en una lliçó educativa. Amb Edpuzzle pots tallar el video, afagir la teva veu o incloure preguntes durant el video per fer un seguiment dels teus alumnes....
  • El programa mSchools és una iniciativa público-privada, impulsada per la Fundació Mobile World Capital Barcelona, amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA. Des de l’any 2012, mSchools ajuda els alumnes i els docents a integrar les tecnologies mòbils a...