Badges
INNOVADORS
-
Mestre de primària a l'Escola Pia d'Olot. Em defineixo com un nouvingut a la gamificació dins l'aula, pescant de tot arreu per aconseguir coneixement a l'escola amb diversió, amb ganes d'aprendre i embolcallat d'un aprenentatge cooperatiu. Aconseguim formar persones i...
-
Professor de Ciències Socials a l'ensenyament secundari i jugador de rol i jocs de taula. A vegades és difícil determinar on comença una faceta i acaba l'altra. Seguint aquesta línia podríem dir que sóc un personatge multiclasse, barreja de docent i explorador, sempre tractant d'...
-
Em defineixo com una persona situada en el paradigma de la pedagogia crítica, entenc que l’educació representa sempre un compromís cap a la construcció d’una societat més justa. Estic implicada, per tant, en projectes que intenten articular els discursos de la crítica i la possibilitat amb els...
EXPERIÈNCIES
-
És un material obert i gratuït (miniop) destinat a estudiants de secundària i adults. Té com a objectiu assolir criteris per diferenciar la ciència de la pseudociència i proposar exemples en tres àmbits: l'endevinació del futur (els horòscops), la salut (les vacunes) i les teories...
-
El projecte es centra en la integració de les assignatures de Medi Social, Anglès i Plàstica de 5è de primària sota una mateixa gamificació: CLAN ADVENTURE. Mitjançant un marc simbòlic i estètic basat en la Prehistòria i l’Edat Antiga els alumnes es convertiran en éssers del paleolític que han de...
-
Play The Game és una unitat didàctica col·laborativa dissenyada entre 4 centres educatius: INS Vall d'Hebron,Escola Virolai, Escola Pérez Iborra i Escola Mare del Diví Pastor. L'experiència utilitza la gamificació com estratègia d’aprenentatge per al desenvolupament dels hàbits de vida...