Organització escolar

INNOVADORS

  • Quan la gent em demana perquè he escollit la carrera d’Educació Primària, sempre dic que no hi ha res més bonic que ensenyar a viure, a conviure, a pensar i a fer. La meva experiència laboral en l’àmbit escolar es basa en la creació de plans de biblioteca escolars encarats a diferents centres...
  • Llicenciat en Filosofia, Director gerent de l’Escola Pia de Mataró, Màster en Educació en valors per la UB i Màster en Educació i TIC per la Universitat Oberta de Catalunya. Participo com a formador en cursos de formació continua i Màsters, sempre en relació a l’educació en valors, l’educació...
  • Apassionada de la innovació i formació educativa. Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge. Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
  • Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
  • Professora de ciències, no vocacional però si passional. Treballadora, exigent, i, segons els companys/es també eficient. Amant de la natura, dels animals i de la filosofia. M'agrada reflexionar i fer que els alumnes reflexionin, siguin crítics, amb sí mateixos, amb la societat i amb tot allò...
  • Tota la meva vida professional m'he dedicat a la gestió, la direcció i el lideratge d'institucions educatives per a la seva transformació efectiva. Avui cal assegurar un canvi sistèmic i disruptiu de l'educació per aconseguir educar persones diferents i integrals per una societat...
  • Sóc una persona inquieta, intuïtiva, perseverant. Actualment porto la direcció pedagògica de l’Escola Pia d’Olot. Sempre he pensat que l’educació és la clau per fer un món millor. És cert que el món canvia, però penso que aquest canvi el podem provocar i per això és clau la innovació. Considero que...
  • Persona amb una formació diversa, enginyer i humanista, que treballa com a professor i pedagog, on vaig arribar-hi per convicció i ganes de treballar per una societat millor. M'agrada, m'apassiona i em mou el desig de fer dels centres educatius un lloc on es visqui i es treballi de manera...
  • Sóc una persona que creu que sempre podem millorar les propostes que fem als alumnes per ajudar-los a aprendre. Actualment sóc cap del Dept. d'Ed. Infantil de Jesuïtes-Bellvitge. La meva visió de la innovació és que una cosa només és “IMPOSSIBLE” fins que algú troba la manera de fer-la “...
  • Em dic Nati Bergadà, sóc mestra d'educació especial, psicopedagoga i màster en Innovació en Didàctiques Específiques per la UVic. Fa 14 anys que treballo al departament d'ensenyament. En aquests anys he treballat en escoles rurals, escoles d'educació especial, escoles que treballen...
  • Em defineixo com una persona curiosa, m'agrada provar coses noves, em canso de fer sempre el mateix a l'aula. Els alumnes canvien curs a curs i cada cop costa més mantenir la motivació delsinfants. També em defineixo com a prudent, abans de tirar-me a la piscina, n'he d'estar...
  • Sóc un pedagog que ha centrat la seva activitat en la direcció de centres, amb vocació per la innovació organitzativa i didàctica al servei de l'alumne i l'educador amb la voluntat de fer créixer persones que actuïn en el món a favor de la justícia i la pau. En diferents etapes he actuat...
  • Crec en l'autonomia dels centres educatius i l'exerceixo en el nostre centre. Treballem amb una planificació estratègica i amb indicadors. El nostre institut forma part de la Xarxa de centres innovadors de l'ICE des de fa cinc cursos (el centre en té 7 d'antiguitat) perquè...
  • Em considero una persona amb moltes ganes d'aprendre i de reflexionar sobre tot allò que fem quotidianament, per millorar processos a cada pas. Aquell vers que diu "tot està per fer i tot és possible" em sembla que ens defineix bé a mi i, sobretot, a Clickedu. Crec en les grans...
  • Sóc una persona apassionada per l'educació i pels nois i noies que omplen les aules cada curs a les escoles. Si bé es cert que en els darrers anys he tingut responsabilitats més directives i de treball participatiu en xarxa dins del projecte de "Horitzó 2020" de Jesuïtes Educació,...
  • Em considero una persona amb l'actitud de qui sempre aprèn, obert a la sorpresa i a saber admirar. Per a mi innovar és voler canviar per millorar i donar un millor servei als infants i joves. Penso que ens cal innovar amb sentit, sabent el que cerquem i on volem apuntar. Innovar és també...
  • Em considero una persona apassionada per la meva feina: la docència. Actualment em dedico a la formació inicial dels futurs mestres a la Facultat de Ciències de l' Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. El meu àmbit de recerca és la Tecnologia Educativa. Al...
  • Sóc mestra i psicopedagoga. Gaudeixo de la meva feina. Crec que hem de canviar la mirada al món educatiu. Sé que és difícil fer innovacions de fons a les escoles, cal molta feina de sensibilització als claustres i de treball en equip. Cal tenir il·lusió per a generar el canvi. A l'escola...
  • Faig de mestre des de fa temps i he tingut la sort de trobar en el meu camí grans mestres que m'han fet qui sóc. Inquiet, compromès, convençut que cal fer la feina que fem i que sovint cal anar a la contra Innovar per a què?, innovar per a qui? amb quina intenció? al servei de què?La...
  • Directora pedagògica de la Fundació Escola Vicenciana. Directora de l'escola Solc Nou. Creativa, comunicadora i amb esperit emprenedor. Apassionada per l'educació i el món social. Destaco la importància d'unir l'èxit escolar amb el compromís social per ajudar a millorar l'...
  • Sóc una persona apassionada, perseverant i m'agrada la meva feina. Fa 35 anys que faig de mestre en escoles que han estat innovadores i pensades per i per als alumnes. He format part de la ja desapareguda escola Lumen, Súnion i Garbí Pere Vergés d’Esplugues, de la que avui sóc director....
  • La tecnologia i l'educació han estat les meves dues passions de sempre que, afortunadament, he pogut fer convergir en el meu esdevenir professional. M'agraden els reptes i els nous projectes per anar evolucionant i oferint cada cop millors experiències als nois i noies. Entenc la...
  • Sóc una apassionada de l'educació. En l'àmbit personal una gran optimista a qui li agrada veure el got mig ple. Em sento molt bé dirigint la cooperativa de mestres ESCOLA TECNOS, compartint amb els meus companys els reptes pedagògics actuals. Fujo del blanc i el negre, m'agrada...
  • Professor de Tecnologia. Apassionat de l'educació i de formació tecnològica, intento aprofitar les TIC per millorar l'organització del centre, per facilitar les metodologies on l'alumne és el protagonista del seu aprenentatge i per millorar l'avaluació. En aquest sentit, he...
  • Sóc monitor de patis i migdia i president l'associació d'alumnes de l'institut Ferran Tallada, una persona dinàmica, amb ganes de experimentar amb nous projectes. Per mi la innovació és una nova forma de descobrir noves activitats i noves realitats, en diferents camps. Al llarg de...
  • Docent de Visual i Plàstica a l' ESO i el Batxillerat Artístic. Formadora Magnet. Ferma defensora de la creació artística i el seu potencial dins l' àmbit educatiu. L'art m' aporta criteri, em remou, m' emociona, em fa pensar, em fa crítica i m' aporta el sentit...
  • Amb vocació per l'educació, mestre i professor que desitja l'excel·lència en l'aprenentatge dels seus alumnes. Llarga trajectòria professional, vinculada a Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi (Jesuïtes Educació). En aquesta institució he exercit de tutor, mestre de primària, professor de FP...
  • Persona lluitadora per l'equitat educativa. Crec que treballar compromesa amb l'educació és actuar conscientment en el món per col·laborar en la seva transformació. La meva visió de la innovació educativa passa per la investigació en la metodologia personalitzadora que genera compromís...
  • Em considero una persona en constant aprenentatge. L'educació infantil és la meva passió, sobretot el primer cicle. Doctora en pedagogia, professora a la Facultat de psicologia, ciències de l'educació i l'esport Blanquerna. Per a mi innovar és repensar sobre la pròpia pràctica i anar...
  • Mestre en àmbits escolars formals i educador en àmbits socioeducatius. Formador de formadors i investigador per a la millora de l'educació dels infants i adolescents i les seves famílies. La innovació l'entenc com un procés permanent de reflexió en els llocs de treball amb perfils...
  • Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu. Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
  • Sóc curiós, inquiet, pragmàtic i actiu. Procuro estar al dia en allò que m'interessa i lògicament l'educació és el meu àmbit professional. M'interessa millorar l'educació dels joves i això connecta directament amb la innovació. Quina educació mereix i requereix una persona que...
  • Entenc l'escola com una organització intel·ligent on el tot és més que la suma de les parts. Una organització que situa la finalitat més enllà de l'escola, vetllant per la formació integral i harmònica dels individus, respectuosa amb les necessitats de cada etapa i de cada infant en...
  • Mestre, psicopedagog i emprenedor educatiu. Tastar experiències m'ha aportat experiència i ha alimentat la meva curiositat infantil. Penso que fent es construeix un projecte que et va modelant i definint, sent. Els companys em van portar a l'escola i em van ensenyar a ser mestre d'...
  • Residente en Barcelona por algunos años, con una estadía de mucho aprendizaje en la maleta, he podido compartir y aproximarme al tema de la mejora educativa desde el centro y a través de eso vincular la reflexión académica con la práctica del día a día. Sigo aprendiendo del trabajo en terreno y...
  • Format en psicologia i logopèdia, he treballat a infantil, primària, secundària i com a professor associat i consultor d'universitat. Posteriorment em vaig especialitzar en direcció educativa com una oportunitat d'incidir més directament amb un projecte de direcció. Sense emoció no hi ha...
  • Apassionada, compromesa i activa, m'agrada i em commou ajudar persones a reflexionar, millorar, aprendre, créixer i somriure. La innovació educativa cerca respostes a les qüestions que ens plantegem durant els processos d’ensenyament-aprenentatge. Per tant, és plena de ganes de treballar,...
  • Professor (FPCEE Blanquerna) i investigador (Grup d’Investigació Consolidat PSITIC-URL). Compromès amb l'educació i especialment interessat en la dimensió social/comunitària de l'escola. M'agraden els projectes col·lectius i participar d'experiències i projectes diferents....
  • M'agrada molt la idea d'una feina que implica les relacions socials i emocionals amb les dificultats que això suposa. Per a mi la innovació és l'adaptació a les necessitats del moment i sobretot del futur pròxim. Es fa necessari una visió integral i humanista de l'educació,...
  • Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
  • Em defineixo com una persona a qui li agrada l'educació, ensenyar i ajudar a organitzar entitats educatives perquè desenvolupin la tasca de millorar les persones a través de l'educació. Innovar, al meu entendre, vol dir millorar per seguir avançant en la tasca de fer que cada alumne...
  • Sóc una entusiasta de l'educació com a eina de transformació i millora social. Des de la classe de matemàtiques i ciències, l'equip psicopedagògic i directiu, la docència universitària, la formació al professorat i l'acompanyament a centres, he procurat posar sempre passió en la...
  • Amb ganes d'experimentar, d'innovar, de provar noves maneres d'apropar-nos als i les alumnes, a les seves famílies. Treballant, llegint, escrivint, escoltant per assolir fites, per aconseguir millores.
  • Sóc una persona apassionada i convençuda que la humanitat és capaç de millorar a través de l’educació. Totes les persones mereixem gaudir d’un desenvolupament ple. Sempre tenim dret a una altra oportunitat més. La innovació és una actitud permanent per observar la realitat, i cercar idees i...
  • Convençuda que la creativitat i la reflexió pedagògica són eines per canviar el món. Feliç de poder contribuir a formar persones crítiques, justes i lliures. La innovació a l'escola és un compromís col·lectiu per generar espais on es creï coneixement i cultura i on es tingui com objectiu...
  • M’entusiasma la meva professió perquè cada dia em brinda l’oportunitat d’innovar, reflexionar, aprendre... Treballar amb persones no és fàcil però és el més enriquidor que et pot oferir una professió. Desitjo que els meus alumnes siguin feliços i, com a professora de secundària, lluito per a que...
  • Sóc una persona inquieta, inconformista i buscadora. Crec en la formació permanent com a base de creixement personal i professional, necessito la tribu per avançar. Treballo des de fa 22 anys a la mateixa petita escola Sagrat Cor que pertany a la Fundació Escola Vicenciana. He treballat dotze anys...
  • Enginyer de sistemes de telecomunicacions. Em dedico a la docència i a la gestió pedagògica de centres educatius des de fa dotze anys. Surto constantment de la zona de confort per estudiar i explorar. La meva idea d'innovació ve marcada pel sentit comú. Una estructura departamental vertical,...
  • Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible. Crec que la...
  • Tot i que fa uns anys que no estic a l'aula, el meu pas per l'escola va deixar-me un impacte tan important que em sento mestre allà on vaig, faci el que faci. Innovar forma part d'un procés permanent de reflexió sobre la pròpia pràctica, ha d'estar molt ben contextualitzat, i ha...
  • Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
  • Sóc mare, mestra i pedagoga. Tinc el goig de treballar amb educadors (mares, pares, mestres, professores... directius) i he elaborat algunes idees i propostes per treballar la confiança entre docents i famílies com a base d'un nou estil de relació Família/Escola. Les he presenta en el llibre...
  • L'Educació té com objectiu preparar als nois i noies pel món en el que hauran de viure. El canvi de paradigma actual ens obliga a formar persones que sàpiguen interactuar en un món en contínua transformació. Ens cal formar nois i noies amb sòlids valors i capacitat de superació, destreses...
  • Treballo a l'equip de l'IME d'Olot. Estem al cas de tot el que es belluga per intentar millorar l'educació al municipi. Estem convençuts que la ciutat pot ser educativa però cal intencionalitat i creativitat. Cal implicar a tothom i per això el nostre lema és “Educar, un repte...
  • Politòleg i sociòleg, sovint vinculat a l'educació i les noves tecnologies. Cofundador d’Educaonline, desenvolupadors del portal Educaweb.com (primer especialitzat en educació i orientació acadèmica a Catalunya i Espanya); director durant la creació del CETEI i actual director del gabinet...
  • Sóc mestra i directora de l'Escola Josep Maria Jujol. Sóc una professional activa, conciliadora, entusiasta i amb sentit comú. La meva visió de la innovació és positiva però amb prudència, considero que s'han de fer els passos necessaris i anar avaluant l'assoliment dels objectius...
  • Sóc una persona implicada en el canvi de les persones, que vol acompanyar als professionals a aconseguir els seus objectius. Ja fa més de 6 anys em dedico a ajudar als professors, directors i equips directius, tant amb formació com amb sessions de Coaching i PNL. Ja fa anys que treballant amb...
  • Acompanyo els nois i les noies en l'apassionant camí d'aprendre i créixer. També sóc facilitador en l'aprenentatge de les ciències, la tecnologia i les matemàtiques a l'ESO i una mica de teatre en les estones lliures. Però també, i sobretot, un apassionat dels processos...
  • Em defineixo com a mestre de Secundària i Batxillerat; intento orientar a nois i noies en la construcció del seu projecte vital. Entenc la innovació com un procés basat, sobretot, en l'acció; amb un mínim de disseny, es passa ràpidament a l’acció i posterior avaluació. Crec en les...
  • M'agrada treballar en innovació educativa. M'agrada apreciar, veure, comprovar el funcionament de les innovacions educatives i com professos entusiastes són capaços d'aportar valor a la seva feina. Crec que les innovacions són el motor de la millora en els centres educatius. Però la...
  • Sóc una mestra apassionada per aprendre cada dia. També sóc una directora que considero que per gaudir del jardí cal primer llaurar el terra, enfonsar les mans a la sorra, protegir la llavor i tenir molta paciència. Per a mi innovar és trencar amb les inèrcies, amb les excuses, amb la passivitat...
  • Sóc un analista social que he esdevingut expert en gestió del canvi, i que estic treballant en la millora del sistema educatiu. En educació, entenc la innovació com la dinàmica d'actualització del coneixement que els agents educatius tenen de com organitzar l'aprenentatge. En les meves...
  • Em considero un cul inquiet i un incitador del canvi educatiu. M'encanta microcopiar per crear-ne híbrids adaptats al moment actual o futur. He contribuït al canvi de paradigma de l'educació a l'escola de la que formo part.
  • Sóc Director de l'Escola Sant Ramon Nonat, Historiador, antropòleg i Postgraduat en Direcció de Centres Escolars. La innovació ha de permetre crear escoles concebudes com a organitzacions que aprenen, això és, que desenvolupen les persones, i que garanteixen la institucionalització i la...
  • Sóc una persona inquieta, emprenedora i convençuda que des de l'educació podem fer un món millor. Sempre he entès que la societat és viva i en constant evolució, igual que ho és la naturalesa, per tant, hem d'anar adequant la nostra vida a aquests canvis. La innovació ha de respondre a...

EXPERIÈNCIES

  • #avuixdemà és un procés per canviar el paradigma educatiu de les escoles, és un camí per buscar respostes a 24 reptes que ja estan canviat a les persones de les escoles i que les han de consolidar avui per demà. 1 És una reflexió multi-sistèmica amb la participació de tota la comunitat. 2 És un...
  • Els Instituts i Escoles públiques de Sant Martí-Poblenou inicien un treball conjunt innovador per compartir i fer emergir les fortaleses de tots els projectes educatius. L'objectiu és crear sinèrgies de canvi i renovació pedagògica entre iguals.
  • Un grup de mestres que treballem de fa anys a Formació d'Adults creiem que li hem de donar un tomb. I un tomb gran. A través de Twitter hem anat compartint experiències i idees, i les hem agrupat totes en un Sites de l'entorn Google.
  • Normalment, cada professor porta els seus registres sobre l'evolució dels alumnes i ho comparteix oralment a les sessions d'avaluació. El que es pretén amb la innovació que es presenta és millorar la coordinació entre el professorat (i informant-ne a les famílies) a través d'un...
  • La innovació educativa és clau des de la formació del professorat. Des del màster de formació de professorat de secundària que s'imparteix a la nostra Universitat (especialitats de tecnologia i formació professional), hi cerquem reunir tecnologia, creativitat i innovació tant en els treballs...
  • Nausica és un projecte de la Fundació Escoles Garbí que vol adaptar el projecte pedagògic de les seves escoles d'Esplugues i Badalona a la realitat social del moment incorporant els nous coneixements de les diferents disciplines de les ciències de l'aprenentatge i l'educació. A...
  • La nostra proposta vol afavorir en l'alumnat un desenvolupament del seu "currículum" partint des d'on són i tenint en compte els seus interessos. L'estructura per assolir-ho conjuga propostes de treball i repte personals (Habilitats), que desdibuixen els grups classe d...
  • La nostra Fundació té com a marc un model que compta ja amb dotze anys d’aplicació i èxit: l’Ecologia Emocional i que vincula EMOCIONS I VALORS amb les àrees d’actuació. Això permet solidesa en l'orientació de les accions que s’emprenen tenint una exquisita cura del món emocional de la persona...
  • Conèixer les tècniques i habilitats en coaching i, sobretot, disposar de recursos, materials i activitats inspirades en la metodologia dels processos de coaching facilitarà: 1) Als docents-tutors, l’adquisició d’un nou rol a l’aula per tal que puguin esdevenir veritables potenciadors del talent...
  • És un nou camí, un nou projecte pedagògic que ens permet, des de la coherència amb la nostra Missió i Valors, seguir donant respostes educatives reals als reptes que hauran de viure els infants i joves, en una societat en canvi constant. Les tres potes que el defineixen són: Aprenentatge...
  • El treball globalitzat a partir de proposta externa (TGPE) porta a l’aula tasques autèntiques, posant en contacte l’alumnat amb el món real, a través d’institucions (museus, instituts de cultura, recerca, innovació tecnològica, servei a les persones, empreses ...) que fan una proposta de treball...
  • Un territori intel·ligent, que genera coneixement i aporta informació. Un lloc on els mestres participen personalment des de la dimensió de l’equip educatiu. Unes trobades en les que es fa evident l’heterogeneïtat, base de les interaccions i la riquesa del coneixement que es construeix. Un context...

INSTITUCIONS

  • El BES és un equip intergeneracional de professionals dels camps de la psicologia, l’educació i l’art que treballem des del 2005 per procurar espais de benestar en els àmbits de convivència de les famílies i els professionals que treballen amb elles. Els dispositius que utilitzem provenen de...
  • Clickart és una empresa que treballa per posar a disposició de les escoles del món, en un desplegament concèntric amb epicentre a Barcelona, Clickedu com a eina de gestió integral per, d’una banda, simplificar processos ja consolidats gràcies a l’ajut de la tecnologia i, de l’altra, desplegar-ne de...
  • El Col·legi Turó pertany al grup educatiu d'Institució Familiar d'Educació, composat per 13 escoles arreu Catalunya i Balears. Són escoles concertades diferenciades, oferint aquesta opció a moltes famílies que volen aquest estil innovador -avui en dia- d'educació. A les nostres...
  • Desenvolupem un projecte educatiu, cultural i social que promou, a través de la participació, el dret a l’educació que tenen totes les persones al llarg de la seva vida, prioritzant els sectors més susceptibles d'exclusió social. Les activitats de l’Escola es basen en les capacitats de les...
  • Som una escola concertada del barri de sants. Eduquem des dels valors cristians. El curs 2013/14 vam iniciar un procés d'innovació al nostre centre. A partir de la definició de les nostres finalitats educatives amb el claustre vam implementar un procés, que consta de diferents fases, a partir...
  • La nostra Facultat té una trajectòria de 65 anys d'història al servei de l'educació superior com a evolució de l'Escola de Mestres Blanquerna. Des d'aquesta tradició, en els inicis de la Universitat Ramon Llull, vàrem crear nous estudis en els àmbits de la Psicologia, l'...
  • Fundació Educativa Privada de les Dominiques de l'Anunciata creada el 2009 per traspassar la titularitat, cedir els edificis i traspassar la gestió de les 24 escoles a Catalunya als laics de les comunitats educatives. Una fundació, sense afany de lucre, que assumeix el repte de donar...
  • Jesuïtes Educació té una estructura de xarxa, constituïda per les vuits escoles de Jesuïtes de Catalunya (1.500 educadors i 13.250 alumnes). La nostra missió és ajudar a les persones al seu desenvolupament personal i social per col·laborar en la construcció d'un món millor. Per això, entenem...
  • Induct és una empresa que promou la creació de comunitats innovadores. En el sector educatiu, acompanya processos de canvi i transformació de centres i institucions, utilitzant una metodologia participativa que implica a tota la comunitat educativa a detectar necessitats, generar idees i recollir...
  • Som un equip global i multidisciplinar que acompanya a centres educatius, professors, alumnes i famílies en el desenvolupament de tot el seu potencial a través de metodologies pedagògiques d'Alt Rendiment Educatiu (HPE-High Performance Education), des de l'educació infantil a la superior...
  • Grup auto-organitzat i horitzontal de professors, mestres i famílies per la renovació pedagògica a secundària. Volem que l’adolescent pugui fer de la seva secundària una experiència que l'ajudi a atendre les seves necessitats de creixement, vinculació i exploració, i a seguir desenvolupant...
  • L’Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de Barcelona es va crear l’any 1969. L’ICE pot dur a terme les funcions juntament amb les facultats i escoles universitàries, departaments, instituts universitaris de recerca i altres unitats de la Universitat. Entre d’altres,...
  • L'institut Quatre Cantons busca alternatives a l'educació dels ciutadans del segle XXI. Personalització en un context d'aprenentatge profund i competencial. A partir d'aquestes, bases posa l'organització escolar al servei del desplegament d'aquestes idees i promou la...
  • Kapnus és assessorament in situ! És un projecte creat per dos professionals inquiets amb intencions de provocar canvis reals en qualsevol dels àmbits de l’educació. Kap: assessorament no-convencional completament a dues bandes, sortint totalment del clàssic assessorament “ teòric de despatx”, estem...
  • Som una empresa especialitzada en el joc com a element provocador d’innovació i transformació, que des del 1995 ajudem a tot tipus d’organitzacions a assolir els seus objectius. Ho fem mitjançant el disseny i la realització de projectes i propostes de comunicació, educació, dinamització i formació...