-
Diuen que sóc de cul inquiet i molt curiós. Un entusiasta de l'educació i de la tecnologia, tenint molt clar que el docent és la peça clau a l’hora d'implicar els alumnes com a veritables protagonistes del seu procés d'aprenentatge. Més amic dels docents que de la rigidesa del...
-
Sempre he necessitat buscar les respostes menys evidents al màxim nombre de preguntes possibles, i ja quan començava a estudiar Enginyeria Multimèdia vaig començar a investigar sobre noves maneres d'interactuar, sobre la manera d'integrar el món digital amb el món real, i buscar-ne...
-
Sóc una emprenedora del sector educatiu que busca canviar la manera en que s'ensenyen la tecnologia i les competències digitals. La meva visió d'innovació es aquella en la qual els nens aprenen les competències més importants pel s.XXI, com comunicació, col·laboració, pensament crític i...
-
Professor de secundària capficat en millorar l'educació d'aquest país. Per mi, la innovació és poc útil si el mestre segueix sense veure l'infant que té al davant. Canviem la mirada del mestre perquè sinó caldrà innovar en el sistema de selecció de personal. Sens dubte hi ha dues...
-
Mestre i enginyer informàtic. M'interessen la programació i la robòtica com a eines per a l'aprenentatge. Treballo a l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament com a Assessor Tècnic Docent. Sóc ambaixador de la setmana europea de la programació (http://codeweek.eu) i coordinador...
-
Sóc mestra de fa molt temps, en procés d'aprendre, compartir i millorar cada dia. Gaudeixo amb la meva feina. M'agrada treballar en equip i formar part d'un canvi educatiu. Crec que la innovació és ara, cal implicació del professorat i de les institucions. Ja anem tard! Fa uns anys...
-
Urbanista especialitzat en fabricació digital. És director dels projectes Fab Lab Barcelona i FAB City a l'Institut d'Arquitectura Avançada de Catalunya. Tutor en Disseny de Producte al Royal College of Arts de Londres. Actualment treballa com a estret col·laborador amb la Fab Foundation...
-
De base Enginyera Industrial i doctorada en Ciències del Mar, he treballat 10 anys com a científica i docent al CSIC i Universitat de Utrecht. Després de cursar Màster de Formació de Professorat de Secundària especialitat en Tecnologia ara fa 4 anys, vaig ampliar els meus coneixements de...
-
Em considero una persona apassionada per l'ensenyament i aprenentatge, especialment de les ciències. Crec fermament en una alfabetització científica per a tothom, que ajudi a formar ciutadans crítics capaços de prendre decisions raonades. Crec, per tant, que l'aprenentatge de les ciències...
-
Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
-
Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
-
Sóc mestre a l'escola Sagrat Cor Sarrià i dinamitzador del portal ScratchCatalà, espai de divulgació de la programació educativa i en especial de Scratch. M'agrada compartir amb altres docents les possibilitats de la programació i la robòtica educativa com a recurs motivador de l'...
-
Mestra i Cap del Departament d'Innovació de l'Escola Sant Gervasi Cooperativa. Sóc buscadora de projectes. Interessada en trobar solucions als nous reptes educatius i reflexionar sobre cap a on hem d'anar és un del meus objectius actuals. Aquesta recerca m'ha permès experimentar...
-
Sóc mestre a l’Escola Projecte de Barcelona. M'agrada la programació d'ordinadors a l'aula i la robòtica educativa. Quan tenia 10 anys un mestre em va descobrir el LOGO de Seymour Papert. Ara, uns quants anys més tard, m'agrada compartir les meves experiències i el què he après...
-
Viure amb passió, compartir emocions, conviure amb experiències memorables que facin a l’alumne extreure un aprenentatge que no oblidarà i que l’acompanyarà al llarg de la seva etapa de vida, d’infant, a adolescent i a adult. Aquest és el procés que em defineix com a mestre, intentant que cada dia...
-
Habito a les interseccions entre les ciències, l’art, la tecnologia i la societat, on gaudeixo compartint coneixement i projectes a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB i al Citilab, una antiga fàbrica tèxtil de Cornellà de Llobregat reconvertida en un Laboratori Ciutadà. Defenso que...
-
Com a pedagoga, fa cinc anys que treballo en projectes d'innovació educativa. Les ganes de seguir aprenent i gaudint de l'experiència de treballar amb totes les etapes educatives em porta a col·laborar amb diverses entitats i moviments pedagògics. Entenc que la innovació ha d'anar...
-
Crec que definir-me com una persona altament curiosa i inquieta em serviria. Afegiria que m'apassionen els meus alumnes. I la ciència, i la tecnologia, i la matemàtica...
No m'encanta la innovació per la innovació. Senzillament, em sento altament insatisfeta amb els resultats i la manera...