Realitat augmentada

INNOVADORS

  • Mestra en constant formació. Crec en la necessitat d'innovació educativa, de cerca de les eines per a ajudar als nostres alumnes en el seu procés d'aprenentatge. M'interessen especialment les noves tecnologies aplicades a l'educació. Sóc avaluadora Toolbox d'Aplicacions...
  • Sempre he necessitat buscar les respostes menys evidents al màxim nombre de preguntes possibles, i ja quan començava a estudiar Enginyeria Multimèdia vaig començar a investigar sobre noves maneres d'interactuar, sobre la manera d'integrar el món digital amb el món real, i buscar-ne...
  • Mestre i pedagog. M'encanta la tecnologia educativa com a eina per transformar l'educació. Apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar la docència. Videojugador. No entenc el debat entre si hem de parlar de centres d'educació o de centres d'ensenyament...
  • Em defineixo com a "Humanist Nerd". La meva visió de la innovació és la de trobar o identificar connexions que ningú no ha notat encara, descobrir o obrir el camí a algú per descobrir, i identificar i afavorir les veritables emergències de les situacions complexes i caòtiques. Considero...
  • Analista programador. Des d'una consultoria treballo en la modelització i planificació de transports, administro els servidors de l'empresa i desenvolupo aplicacions web i per a dispositius mòbils. Des de la fundació Ersília canalitzo la transferència de coneixement entre empresa privada/...
  • Dra. a la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Pedagogia i màster d'Ensenyament i Aprenentatge en Entorns Digitals. Professora associada a la Facultat d'Educació de la UB, assignatures sobre tecnologia i comunicació de l'educació. Les meves línies de recerca estan relacionades...
  • Sóc un buscador incansable de la innovació que té una repercussió social al món. Innovar per innovar no serveix per a res. Aquesta filosofia sempre m'ha acompanyat, sobretot en el meu pas per l'Arquebisbat de Barcelona on, sota la visió del delegat Ramón Ollé, vam renovar el departament...
  • Sembla que hi ha consens en la creença de que un país sense una bona educació és un país sense futur. Igualment, en el món empresarial, és un fet demostrat que les empreses que més inverteixen en innovació són les que tenen més èxit i perduren en el temps. En aquesta mateixa línia de pensament,...
  • Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement. Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge. Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
  • Sóc mestre a l'escola Sagrat Cor Sarrià i dinamitzador del portal ScratchCatalà, espai de divulgació de la programació educativa i en especial de Scratch. M'agrada compartir amb altres docents les possibilitats de la programació i la robòtica educativa com a recurs motivador de l'...
  • Sóc mestra d’educació primària i coordinadora TAC de l’Escola Enric Casassas de Sabadell. Tinc molt interès per la innovació educativa i la tecnologia. Juntament amb el companys impulso un canvi metodològic que passa en gran part per les tecnologies. Tinc interessos i treballo amb realitat...
  • Em defineixo com un professor inquiet, que vol posar les eines del dia a les aules, això vol dir un ús de les anomenades TAC, sigui en formats diversos i eines PC, terminals mòbils... Crec que la innovació implica fomentar l'autoaprenentatge de l'alumne/a amb guia o referents que l'...

EXPERIÈNCIES

  • Projecte que pretén potenciar el tàndem "Realitat Virtual immersiva i Educació" mitjançant l'organització de workshops i formacions (presencials i online), assessorament i creació de continguts en format VR (Realitat Virtual).
  • illARgonauta és un blog de l'alumnat de Batxillerat de Clàssiques i d'Economia de l'empresa de l'INS Illa de Rodes. La innovació, a part d'implicar als alumnes, és crear recursos en Realitat Augmentada (RA), per mostrar el fort lligam entre aquestes matèries (llatí,...
  • La TARRACONADA és un Projecte pilot col·laboratiu, multicompetencial i interdiscipinar de georeferenciació i tecnologia mòbil adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària, perquè els alumnes de les comarques tarragonines coneguin Tarragona i aprenguin a moure’s i descobrir la...

INSTITUCIONS

  • Institut públic de secundària a Roses, a l'Alt Empordà (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius). Proposem un projecte educatiu que treballa, d’una banda, els valors, els hàbits i les actituds i, de l’altra, ofereix un aprenentatge de qualitat basat en un ensenyament globalitzador que...